Crucial RAM voor iMac 27'' i7 (late 2012)

Enkele weken geleden heb ik een iMac 27'' i7 met 8GB RAM besteld met de bedoeling zelf RAM bij te plaatsen. Op basis van de gevonden specs heb ik kort daarna bij Crucial 2x CT2 KIT 102464BF160B besteld. Dit is 32GB RAM met de volgende specs:
204-PIN SODIMM
DDR3 PC3-12800
CL=11
Unbuffered
NON-ECC
DDR3-1600
1.35 V
1024 Meg x 64

Nu zag ik dat Crucial ook kits verkoopt met exact dezelfde specificaties maar specifiek voor Apple met partnummer CT3650282 en de toevoeging "Guaranteed-compatible with the Apple iMac 3.4GHz Quad-Core Intel Core i7 (27-inch, Late 2012)". De prijs is vrijwel hetzelfde (€ 150,00 totaal).

Kan ik problemen verwachten met het door mij bestelde geheugen, of kan ik het beter omruilen voor de specifieke Apple kit?

Maakt niets uit. Heeft precies dezelfde specificaties. Veel plezier ermee!

Dank voor de snelle reactie en de geruststelling :smile:

Als het voldoet aan de specificaties die Apple opgeeft is het geen probleem. Zo wel dan is dat vaak ook geen probleem als je het bij een webshop hebt besteld. We hebben nog zoiets als een bedenkperiode van onze wetgever gekregen. Binnen die periode kun je het zonder opgave van reden terugsturen en moet men je het volledige aankoopbedrag van die modules terugstorten.