Crumpler WeeBee Bag

Ik ga eindelijk de 12" iBook kopen. Ik zit er aan te denken om daarbij de Crumpler WeeBee Bag te kopen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met die tas. Blijft er nog ruimte in de tas over om 'boeken' e.d. kwijt te kunnen? Is het veel ruimte? Is de Incase nylon laptophoes beter?

Op Crumpler.nl kun je de binnenkant van de tas bekijken, en ik zie, dat je naast een laptop ook nog boeken erin kan doen. Wat bijv. bij een Mac Bains niet kan. Ik ben ook opzoek naar een mooie laptoptas, misschien zijn er mensen met ervaringen?

Ik ga m'n PowerBook gewoon achter in m'n schooltas doen denk ik. Wel in een second skin natuurlijk. Die heb ik al. Mooi ding.

Hey Juch,

Ik heb net ook een paar dagen lang mijn nieuwe 12 inch iBook en z’n crumpler weebee bag erbij gekocht… Geen spijt van gehad maar toch wel aan de kleine kant, een gemiddeld wiskunde boek, met hardcover met je iBook en stroom adapter… en dan is de tas vol.

[quote:87e3a91641="Sebdude"]Hey Juch,

Ik heb net ook een paar dagen lang mijn nieuwe 12 inch iBook en z’n crumpler weebee bag erbij gekocht… Geen spijt van gehad maar toch wel aan de kleine kant, een gemiddeld wiskunde boek, met hardcover met je iBook en stroom adapter… en dan is de tas vol.[/quote:87e3a91641]

En past er je iBook, stroomadapter, toestsenbord en muis ook in?

Ik heb voor m'n 15" destijds een Very Busy Man gekozen en zelfs die houdt niet over. Ik heb ook altijd een paar boeken naast m'n Powerbook + toebehoren bij me en dan zit het er soms allemaal best strak in. Ik denk dat je je moet afvragen of je niet ook bijvoorbeeld een ringband in je tas nodig hebt. Dat lijkt me namelijk met die WeeBee aan de krappe kant.

koop een eastpak schooltas en naai er een xtra vak in, misschien kan je ma dat wel doen...

Of koop een The North Face rugtas. Qua kwaliteit niet te evenaren met de Crumpler tassen. Ze zijn groter en als je een goeie koopt ook waterdicht. Koop daarbij een second-skin en je bent helemaal klaar voor de winter!