Creative Suite 2 draaide tot nog toe niet goed onder leopard. Dat is voor mij helaas een reden om niet op leopard over te stappen, ik kan me de upgrade naar CS 3 financieel niet veroorloven. Brengt de 10.5.2 upgrade soelaas?
Nee, en zo gaat het ook blijven, vrees ik. Apple kan zijn operating system niet aanpassen om een suite (die ik zelf ook veel gebruik, btw) vlotter te doen draaien. En Adobe heeft bekend gemaakt dat ze CS2 niet gaan aanpassen om beter te draaien onder Leopard. Spijt me, maar je zal het zonder één van beide moeten doen ...
Dat zuigt zwaar
I know :(
Niet echt... Een intel Mac is "te nieuw". CS2 is gewoon al wat ouder aan het worden, en hoewel 't een prima pakket is, moet ook Adobe verder. Dus als je een intel Mac wilt en toch professioneel aan de slag wilt, dan zit er weinig anders op dan CS3 te kopen. Heb je een G5 met Leopard? Dan zou CS2 wel gewoon goed moeten werken.
De hardware van Intel Macs is dusdanig anders; daar is CS2 niet voor gemaakt.
Ik heb een Intel. Zou CS 2 dus wél goed werken onder leopard bij mij?
[quote:6c12ab08d0="SwayZ"]Creative Suite 2 draaide tot nog toe niet goed onder leopard.[/quote:6c12ab08d0]
Ik heb om die reden een Leopard G5 weer moeten downgraden. CS2 doet het i.d.d. echt niet onder 10.5. Maar alles loopt nu weer als een zonnetje. En ach, als CS2 je werk is en een G5 je werkpaard… dan mis je (bijna) niets aan Leopard.