CS2 en CS3 tezaam, kan dit ?

Wil graag Adobe CS2 en CS3 tezaam op mijn systeem hd zetten. De ene keer heb ik cs2 nodig, de andere keer cs3 namelijk.

Iemand ervaring hiermee ? kan dit ?

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Rob

Gaat prima, heb ik hier op werk op meerdere systemen zo draaien.

Geen probleem hoor... doe 't op m'n werk al een jaar of 2, en heb er nog nooit enige last van gehad :)

Het enige wat misschien wel eens vervelend kan zijn is dat als je dubbelklikt op
een bestand, hij automatisch Cs3 opent terwijl je dat misschien helemaal niet wilt.
Zelfs als je de bestanden aanwijst naar CS2 kan dit nog wel eens gebeuren…
maar volgens mij is dat alles.

Ok people, ik weet genoeg, dank voor jullie snelle reactie.

Dit draadje kan op slot wat mij betreft !

Gr,

Rob

Bedenk wel dat je eerst CS2 erop moet hebben staan en dan pas CS3. Andersom gaat niet :wink:

En bedenk wel dat je 2 licenties moet betalen dan (dus geen upgrate)

[quote:a0c4d13029="chm"]En bedenk wel dat je 2 licenties moet betalen dan (dus geen upgrate)[/quote:a0c4d13029]

Je koopt dan toch CS2 + een update naar CS3?

Edit: upgrade

ik koop meestal een upgra[b:b477939a50]d[/b:b477939a50]e.

een upgrade licentie mag alleen draaien met een vorige licentie die je hebt. En die mag je dan niet meer gebruiken voor een vorige versie. Ergo: je moet dan twee volledige licenties hebben.

[quote:e2e3cbf8dd="Betinker"][quote:e2e3cbf8dd="chm"]En bedenk wel dat je 2 licenties moet betalen dan (dus geen upgrate)[/quote:e2e3cbf8dd]

Edit: upgrade[/quote:e2e3cbf8dd]

Ja maar in dat geval mag je CS 2 niet meer gebruiken, zoals sturb zegt.
Als je een 2de volledige licentie koopt , kan (lees mag) je wel beide gebruiken.

Nu als je het mij vraagt, zou ik zowieso CS2 niet gebruiken, is namelijk de slechtste versie van de CS familie. En waarom ga je over naar CS3, waarom niet direkt naar CS4?

[quote:e43ba9ec12="chm"][quote:e43ba9ec12="Betinker"][quote:e43ba9ec12="chm"]En bedenk wel dat je 2 licenties moet betalen dan (dus geen upgrate)[/quote:e43ba9ec12]

Edit: upgrade[/quote:e43ba9ec12]

Ja maar in dat geval mag je CS 2 niet meer gebruiken, zoals sturb zegt.
Als je een 2de volledige licentie koopt , kan (lees mag) je wel beide gebruiken.

Nu als je het mij vraagt, zou ik zowieso CS2 niet gebruiken, is namelijk de slechtste versie van de CS familie. En waarom ga je over naar CS3, waarom niet direkt naar CS4?[/quote:e43ba9ec12]

Is dit dan de reden waarom AI CS3 bij mij crashed tijdens het opstarten? (ik durf CS2 er nu nog niet af te halen voordat CS3 goed werkt)

He Adsum Ik had in het begin ook regelmatig problemen met CS3 Ai, ik was blij dat ik weer terug kon vallen naar CS2. CS2 verwijder ik pas wanneer CS4 (die ik binnenkort aanschaf) goed werkt.

Ik heb CS3 goedwerkend er op staan, alleen Illustrator crashed tijdens het opstarten. Voor de rest werkt alles prima.... Heb al contact met adobe hierover gehad maar zij hadden ook geen oplossing. Ik zat nog te denken aan het feit dat ik hem op een G4 1.25Mhz MD draai??? heb al extra geheugen (totaal 1.75 GB) er in gepropt..... Alle fonts uitgezet...... kom er niet uit. Het opstarten crashed tijdens laden van de lettertypen. [i:ba822de6ac]"bezig met bijwerken menu Font"[/i:ba822de6ac] oplopend naar 40% en dan crashed de applicatie.

Dan staat er vrijwel zeker ergens een corrupt Font. Toevallig zelf Fonts toegevoegd aan de standaard Fonts die op het systeem staan ?

Heb FontDoctor maar eens overheen gehaald, zo op het eerste gezicht werkt alles nu...

Thanx

Ja die crashes zijn meestal font releated, als je dat nog eens voor hebt altijd je fontcashes cleanen, dat geeft meestal de oplossing.