CS2 en Office start niet meer op....

Office en cs2 starten niet meer op. Quark en Suitcase wel. Iemand n idee? Ik zou erg geholpen zijn met een oplossing....

Fontcache legen. Lees dit eens. http://homepage.mac.com/juhaotava/fontproblems/05appcrash.html

Heb vanmorgen wel zoals geadviseerd mijn terminal verplaatst naar progr. ipv hulpprogr. Kan dat er me te maken hebben?

Waarom heb je de Terminal verplaatst? De map Hulpprogramma's is essentieel voor het systeem. Daar kun je beter vanaf blijven.

Naar aanleiding van artikel van maarten op de openingssite betreffend de veiligheid.

• Verplaats Terminal.app van /Applications/Utilities (/Programma’s/ Hulpprogramma’s) naar een andere map (bijv. Applications (Programma’s). Hierdoor kunnen veel shell scripts, die via de terminal werken, deze niet meer vinden. Dit is een handig trucje voor de gemiddelde gebruiker, maar er zijn ook geavanceerdere beveiligingen toe te passen.

Leeg de fontcache maar eens, ik denk dat de problemen met Office en CS2 daardoor komen. Waarschijnlijk staat het verplaatsen van de Terminal hier gewoon buiten.

Zal ik doen. thnx!

werkt bij office, niet bij cs2....