CS2 op Imac intel kan dat?

kan ik photoshop cs2 op een intel Imac installeren en werkt dat ook?

yep..wel traag.....onder rosseta dus..

Ja wat is traag :?

Een Windows pc is traag, maar een Mac die 30 sec. over het opstarten doet ik ook traag

Het werkt, maar zoals gezegd veel trager. Download eens de trial van CS3 en sta perplex van het verschil.

[quote:7f19a64ed0="Brainiac"]Het werkt, maar zoals gezegd veel trager. Download eens de trial van CS3 en sta perplex van het verschil.[/quote:7f19a64ed0]

dat bedoel ik dus… :apple:

[quote:6eda95f921="Brainiac"]Het werkt, maar zoals gezegd veel trager. Download eens de trial van CS3 en sta perplex van het verschil.[/quote:6eda95f921]

Waar kun je die trial downloaden??? Adobe.nl?

Adobe.com, even zoeken. Ik draai nog steeds met de beta van CS3, werkt prima en inderdaad een héél stuk sneller dan CS1, die ik eerst had. :)

Volgens mij zijn er nog helemaal geen trials van CS3.

Ik heb me nu aangemeld op de Adobe site. Als er trials komen krijg ik een mailtje :D

[quote:274af3513b="505"]Volgens mij zijn er nog helemaal geen trials van CS3.[/quote:274af3513b] De trial is al bijna een half jaar beschikbaar...

Dat was de bèta die je bedoelt, lijkt me? Die kon je inderdaad gewoon downloaden. Van een trial van de definitieve versie van CS3 nog geen spoor, idem van de bèta, trouwens...

Nog ff een kanttekening: ik heb veel meegemaakt dat mensen zeggen dat CS2 langzamer draait op een Intel Mac. En ze hebben gelijk. Maar vaak vergelijken ze een oude machine (G4-based of zo) met een Intel Mac. De Intel is dan vaak zo snel dat het feitelijk [u:c6c62cf088]sneller[/u:c6c62cf088] draait dan op de G4. Iets om ook ff mee te nemen in de overweging...

Huh?

De hele CS3 suite is toch al uit???

[quote:70d6aae342="Night"]Huh?

De hele CS3 suite is toch al uit???[/quote:70d6aae342]

ja, volgens mij ook.

[url=http://www.adobe.com/creativelicense/]CS3 pagina[/url]

Er was zelfs een nieuwsbericht voor mensen die de Beta hadden geinstalleerd en nu de volledige versie wilden installeren. Deze mensen moesten eerst een script draaien die alle bestanden van de Beta verwijderde voordat de CS3 geinstalleerd kan worden.

Hier, in de middelste colom staat zelfs de Beta vermeld.

na de update van een tijdje terug, draait cs2 veel sneller op mijn MBP 2 met 2 gB geheugen, dan cs1 op mijn oude G4. Daarvoor hing het er een beetje om. - Op de G4 was het net zo snel als cs1 op de intel met maar 1Gb geheugen en de eerste 10.4 Lag er aan wat ik deed. Boeken of foto's. Photoshop is best ok, die beta vertrouw ik niet zo. CS3 is uit in het engels, maar om dat nou met een demo uit te gaan testen.... Dadelijk ligt m'n illustrator er weer uit! (Ik moet er ook nog mee werken...)

Snelheid is een relatief iets. CS 2 draait ook op een oudere G4 (iMac) netjes. Dus zal ie wellicht sneller draaien op een G5 of een Intel. Het is maar wat je verwacht.