De titel is misschien niet zo duidelijk, maar ik kon niet echt een betere TT bedenken. Mijn zoektocht leverde ook niet echt het gewenste resultaat omdat ik ook niet echt wist waarop ik moest gaan zoeken.
Wat ik heb/Wat ik wil bereiken:
Ik heb op dit moment 2 divjes: div1 en div2. Wanneer ik met mijn muis over div1 heen ga, moet div2 van kleur veranderen…
Dat is op het moment niet echt mogelijk, en wat jij nu hebt voor code werkt ook niet in IE, ik denk toch dat je voor dit soort dingen bij javascript moet zijn...
[quote:f70f37267c="Jean-Jacques"]Dat is op het moment niet echt mogelijk, en wat jij nu hebt voor code werkt ook niet in IE, ik denk toch dat je voor dit soort dingen bij javascript moet zijn...[/quote:f70f37267c]
IE support is wel te krijgen via whatever:hover, als ik me niet vergis
(verander #000000 en #CCCCCC (gebruik ik altijd als test kleuren :P) in je eigen kleur)
alstu [/quote:33adfc7999]
ja was ik net aan het typen… en dan ipv van [i:33adfc7999]this[/i:33adfc7999] kan je dan ook [i:33adfc7999]document.getElementById(‘div2’)[/i:33adfc7999]
om div2 te besturen…
[quote:b068251786="nipro"][quote:b068251786="Jean-Jacques"]Dat is op het moment niet echt mogelijk, en wat jij nu hebt voor code werkt ook niet in IE, ik denk toch dat je voor dit soort dingen bij javascript moet zijn...[/quote:b068251786]
IE support is wel te krijgen via whatever:hover, als ik me niet vergis :)[/quote:b068251786]
[quote:6b92cea584="nipro"][quote:6b92cea584="Jean-Jacques"]Dat is op het moment niet echt mogelijk, en wat jij nu hebt voor code werkt ook niet in IE, ik denk toch dat je voor dit soort dingen bij javascript moet zijn...[/quote:6b92cea584]
IE support is wel te krijgen via whatever:hover, als ik me niet vergis :)[/quote:6b92cea584]
Normaal zou je dat met alle elementen moeten kunnen bv:
div1:hover {bla bla;}
“bla bla” wordt dus gedaan als je over div1 gaat
Alle brouwers kunnen hier mee overweg buiten IE natuurlijk … daar werkt :hover enkel bij [b:6b92cea584]a[/b:6b92cea584] elementen.
> voor het probleem van dit topic >> javasript is je nieuwe vriend
<script type="text/javascript">
function prepareBlok(blok1, blok2) {
if(!document.getElementById) return false;
var div = document.getElementById(blok1);
var div2 = document.getElementById(blok2);