CSS dropdown probleem

Ik ben dus bezig met een [url=http://www.slabface.com/klanten/NBPW/]site[/url] waarin ik de dropdown menu lists gebruik die Lucas hier ooit 's als download heeft gepost. In Safari en Firefox werkt alles naar behoren (alleen laat Safari dubbele divs zien in het voorbeeld, maar dat terzijde). Komen we aan bij IE/Win. Dropdown menu werkt goed alleen komen de submenu's achter de 2 divs daaronder te staan :?

De dropdown lists werken met een Z-index (stond in de oorspronkelijke stylesheet op 10). Nu ben ik al ff aan het spelen geweest met die Z-index. Ik heb die divs respectievelijk een Z-index van 9 en 11 gegeven, puur om te kijken wat er gebeurde als ik de Z-index hoger of lager dan 10 zou zetten. Maar dat maakt dus geen verschil in IE/Win. Ben ook nog niet echt thuis in die Z-index materie. Hoe krijg ik het nu zo dat de submenu’s in IE/Win boven de onderste 2 divs komen te staan bij rollover?

Test site
CSS

ik ben ook begonnen met hetzelfde voorbeeldbestand en ik kwam uiteindelijk [url=http://www.miransweb.nl/menu/]hier[/url] uit ... dit dropdown menu werkt in alle css ondersteunende browsers en de dropdown valt ook over de inhoud (zou de id middle/midpage/midhome in stylesheet binnen de div container, staat niet in dit voorbeeld), in de head staat een stukje javascript dat ervoor zorgt dat het in IE werkt. ik heb het exacte voorbeeld in ieder geval nooit werkend gekregen in IE ...

Laat ik beginnen met je eerste CSS-specificatie: [code:1:a7884bbe73]behavior:url("csshover.htc");[/code:1:a7884bbe73] Voor de csshover moet ../ worden toegevoegd. Of je moet csshover.htc in de map CSS plaatsen. Ik zie dat je het bij achtergrondafbeeldingen wel goed doet.

Túúrlijk! Dat moet 'm wel zijn... Ik maak idd. altijd een aparte directory aan voor m'n styles en ben gewoon vergeten die 'csshover.htc' daarin te zetten. Bedankt voor het oplettende oog WebJ :wink:

Zou iemand met een PC nu nog 's kunnen kijken? Ik heb hier thuis alleen een Mac staan.

Ik heb even gekeken met mijn Windows 2000 PC, maar hier doen de knoppen helemaal niets......

Vaag :? Welke versie van IE draai je op die machine? En doen de 'hoofd' knoppen het wel, m.a.w. worden ze geel bij rollovers? Kan het soms zijn dat je de dropdowns niet ziet omdat ze toch nog achter die 2 divs vallen?

Ik gebruik versie 6.0.2800.1106 :P

Je, ze verkleuren wel als ik eroverheen ga, maar er gebeurt verder niets…