CSS ontwikkeltool op Mac platform

Ik ben sinds kort overgeschakeld op een mac. Ik gebruikte altijd Homesite+Topstyle.

Ik heb nu BBEdit, maar de CSS ondersteuning in BBEdit is niet erg best. Ik zoek zoiets als topstyle, maar dan op OSX.

Iemand een idee? Ik heb een beetje gespeeld met CSS editor van Morphon, maar dat ontwikkeld in Java (en dus traag) en heeft een belabberde interface.

Iemand nog suggesties?

Dreamweaver is wel ok voor dit soort dingen. Daarnaast heeft de full version van bbedit ook uitstekende color coding support :)

Ik heb de full version van BBEdit en color coding heeft bijzonder weinig met het schrijven van CSS definities te maken.

Om nou dreamweaver te kopen als css-tool; misschien als ik het winnende staatslot heb :mrgreen:

[quote:f36fdee669="tennapel"]Ik ben sinds kort overgeschakeld op een Mac. Ik gebruikte altijd HomeSite en TopStyle.[/quote:f36fdee669]

Letgenoot! Even wennen, hé, vind je niet…?

Kopen, kopen...

In elk geval, wat is er dan mis met bbedit??
Zoek anders eens op google of er niet een bbedit css plugin is, even googelen doet soms wonderen :slight_smile:

Kijk ook eens via LINKS op deze site :?

Groet…

[quote="meneer de koekepeer"]Kopen, kopen...

In elk geval, wat is er dan mis met bbedit??
Zoek anders eens op google of er niet een bbedit css plugin is, even googelen doet soms wonderen :)[/quote]

BBEdit heeft geen lekkere interface om CSS definities te bouwen en het onderhoud van de attributen van een CSS klasse definitie is slecht ondersteunt. Vergelijk Topstyle :wink:

Ik heb me suf gegoogled, maar kennlijk is er geen plug-in, of Mac web developers hebben kennelijk nog nooit de geneugten van van Topstyle-achtige producten mogen meemaken. Of iedereen gebruikt dreamweaver.

Of ik ben blond. O ja, da’s waar ook :slight_smile:

Pas nieuw programma van vandaag!

http://www.macrabbit.com/cssedit/

Ga het direct ook eens proberen!!! :smiley:

[quote="TheBT"]Pas nieuw programma van vandaag!

http://www.macrabbit.com/cssedit/

Ga het direct ook eens proberen!!! :D[/quote]

Yes! bedankt! Dat is precies wat ik zocht.

????

ik vraag me af; waarom zou je hier een edittool voor willen gebruiken? een tekstverwerker is echt iedeaal, zeker nadat je de css documentatie van w3 door hebt gelezen. Is een tool sneller ofzo?