Ik heb een site gemaakt in xhtml/css voor een klant. Als ik hem bij mijn eigen provider upload doet ie het helemaal perfect. Zie hier.
Als ik hem vervolgens upload naar de server van de klant, bij kpn, zie ik ineens de site zonder stylesheet (behalve in Safari, IE en Opera, daar gaat het goed). Maar in Netscape, Mozilla en Firefox staat de stylesheet dan ineens uit. Zogezegd, niet als de site op mijn server staat!! Heeft iemand een idee want dit is toch wel heel erg raar, of niet?
Volgens mij is dit de manier om een stylesheet aan te wijzen.
[code:1:061467dc48] <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.website.com/stylesheet.css" />[/code:1:061467dc48]
De uwe is toch behoorlijk anders.
[code:1:061467dc48]<style type=“text/css” media=“all”> @import url(css/clearwood.css);
</style>[/code:1:061467dc48]
Ik vermoed dat het iets is met relatieve urls. Probeer “css/clearwood.css” eens te vervangen door de complete url, incl http://
edit/// nog even, dit probleem is nieuw. De klant zat eerst bij een andere provider en toen was er niets aan de hand. Sinds de recentelijke stap overstap naar KPN doemd dit probleem ineens op. Vandaar dat ik niets anders kan bedenken dan dat het daar aan ligt.
Linkje naar de site bij de klant misschien?
Niet toevallig het css bestand qua eigenaar bij een rare groep ingedeeld zodat de server er in het tweede geval niks mee wil doen?
Ik heb net de permissions van de folders waar de css bestanden en de images inzitten op de server, op chmod 755 gezet, deze stonden op nul... Nu krijg ik in iedergeval ineens images in beeld (het logo). Maar de rest nog niet. Maar daar lijkt het dus inderdaad aan te liggen! Ik ga even verder kijken maar alle suggesties zijn natuurlijk welkom!
Dat hangt ervan af. Het kan natuurlijk iets te maken hebben met wat je zelf gedaan hebt. Je zou eens kunnen proberen of het helpt om de rechten op de bestanden weer te zetten zoals ze waren. Ik vind het eerlijk gezegd niet heel erg waarschijnlijk dat een hoster een en ander zo organiseert dat de klanten zelf eerst met chmod in de weer moeten voor hun site zichtbaar wordt.
Kijk ook even of de .css file met goede headers verstuurd/opgehaald wordt. Content-type moet "text/css" zijn, anders slikken de meeste browsers het niet.