CSS transparantie browserbreed onmogelijk maken

Ik heb wel eens met een user-stylesheet een hele browser ontdaan van afgeronde hoeken, dan kunnen websites geen ronde hoeken meer toevoegen aan rechthoeken, maar nu wil ik hetzelfde doen met transparante vlakken: alle spans en divs die een transparantie tussen de 1 en 99 hebben die moeten verborgen worden, of 100% transparant. Alleen wil ik natuurlijk niet alles op 100% transparant zetten, dan zie je niks meer. Iemand een idee hoe je dit in een user-css giet?

Wat bedoel je juist? 100% transparant en verborgen lijkt me namelijk hetzelfde?

Wat dacht je van alle element die transparant moeten zijn een class te geven om dan vervolgens deze element in CSS een visibility: hidden; te geven.

Hij wil dit toepassen op sites van derden — met andere woorden, dat alle elementen op een willekeurige website die hij bezoekt, óf volledig zichtbaar zijn, óf helemaal onzichtbaar worden.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan dat niet met puur CSS, want CSS kan alleen selecteren gebaseerd op de elementen van het document waar de CSS op van toepassing is, niet op in andere CSS-bestanden gedefinieerde waarden.