CSS

Mijn batterij houdt het niet echt lang uit (Doe er ook heel veel mee)

Nou had ik op diverse plekken gelezen dat het “openCSS” veel batterijen trekt, en als dit eraf is dat het wel 50% kan schelen.

Hebben mensen dat hier ondervonden?

OpenSSH bedoel je ?

Ik heb er geen last van ; na een dag is er nog niets van m’n batterij leeg.

Verder las ik dit nog :

[quote:cf982da2ef]OpenSSH deactivates itself when not connected with a remote session.

You don’t need to turn it off.
[/quote:cf982da2ef]

Anders moet je even ‘Services’ uit de Installer installeren dan kun je SSH aan of uit zetten.

Ik heb services erop nu.

Alles staat uit, behalve RAND. Even kijken of het helpt!

Voor al uw batterij-vragen:

http://www.apple.com/batteries/iphone.html

[quote:26750194f1="iJoost"]Voor al uw batterij-vragen:

http://www.apple.com/batteries/iphone.html[/quote:26750194f1]

Inderdaad, iJoost.

Het zou me echter verbazen mochten ze op de website van Apple vragen beantwoorden zoals: ‘Hoe zet ik mijn 3th party applicatie aan en uit om mijn batterij een langere levensduur te laten ervaren?’…

:evil:

Nou en? Dat zei ik toch ook niet?

Alles wat er wel staat (en gelezen wordt) scheelt weer in de sprookjes die er toch al veel te veel worden rondgeblazen over batterijen en accu’s.

Amen.

Overigens hoop ik dat ie snel echt in Nederland te krijgen is. Want eerlijk gezegd, al dat hakken en ontsnappen uit die gevangenis waar iedereen druk mee is, ik vind het helemaal niks. Gepruts... ;-)

[quote:51e3159b49="iJoost"]Overigens hoop ik dat ie snel echt in Nederland te krijgen is. Want eerlijk gezegd, al dat hakken en ontsnappen uit die gevangenis waar iedereen druk mee is, ik vind het helemaal niks. Gepruts... ;-)[/quote:51e3159b49]

1x doen en je bent er voorgoed vanaf. :smiley:

totdat je wilt updaten bedoel je

[quote:4fc0489d95="JM-Y"]totdat je wilt updaten bedoel je[/quote:4fc0489d95]

Waarom zou je dat willen? Genoeg redenen om niet te willen/doen. En als je het niet kunt laten hou je de eerste de beste student op straat aan om het voor je te doen voor een krat bier. :x

waarom je dat zou willen? omdat je een update meestal is gemaakt om het product te verbeteren misschien? en dan blijft het jailbreaken niet beperkt tot 1 keer :wink: