Cybersho V1 Advies

Is er iemand die in het bezit is van een Sony Cybershot V1. Ik ben vanplan om deze camera aan te gaan schaffen maar niemand in mijn omgeving heeft deze camera en ik ben wel benieuwd naar hoe de foto's zijn of de ervaringen, is het een mooie camera?

Ik zou het top vinden om een foto te ontvangen die met een V1 is gemaakt (pm plz:)

hey,

misschien is dit wel een goede bron voor je. http://www.dpreview.com/

have fun

Ik heb de V1 gehad, ik heb nog wel foto's liggen als je wilt, evenals een dosis praktijkervaring...

Bedankt, ik ga de site zometeen eens even goed bekijken, Unsound hierboven ook bedankt :), voor de reactie die naturlijk nog gaat komen, ik heb je gemaild:)

Misschien een beetje een zeik antwoord, maar...

een camera maakt geen mooie foto’s. maar degene die de knopjes bedient !

een foto maken is 99 % kijken en die andere 1% is om af te drukken.

oke oke, tuurlijk als er een hoop spannende features opzitten is dat leuk meegenomen, maar er word ook wel eens gezegd " less is more"

sla er een standaard foto boek/site op na, en er wordt je eerst geleerd om je onderwerp in beeld te brengen d.m.v. goed kijken, de rest daarna is een truukje wat iedereen aan kan leren…

in ieder geval, ziet de camera er gaaf uit, en met zo’n zeis-lens moet het er in ieder geval strak opkomen, dus aan de camera zal het niet liggen… veel plezier

Onzin.... ik kan je een camera geven waar huff nog geen foto mee kan maken. :P ;)

En een goeie lens zegt niets over de rest van het toestel.

Mijn buurman heeft deze camera en is er heel erg tevreden mee, schiet mooie plaatjes.
Ik zou het gewoon doen :slight_smile: Of om erop door te gaan, wat voor camera’s zijn er meer in deze prijsklasse?

Ik heb ook een V1, en ben er uitermate tevreden mee. Verkleinde versies van foto's staan (met engelse onderschriften, maar dat geen probleem zijn) [url=http://www.xs4all.nl/~soundnet/vac_may2004/]hier[/url]; als je wilt stuur ik je wel een full-size versie toe (stuur maar een PM of zo)

je hebt natuurlijkk gedeeltelijk best gelijk, maar ik heb nu een 2.0 mpx cam, zo'n kleintje van Sony U30. Dit is echt zakformaat en daar is de kwaliteit dan ook na. Foto's zijn meestal wat dof, alleen buiten bij mooi zonnig weer met blauwe lucht willen de fotot's nog wel eens mooi helder zijn.

Nu hoop ik dus dat met de V1, hier wat minder last van te hebben. En ook bij afdrukken op A3 is iets meer mpx ook wel zo handig.

Fokker3, bedankt voor de link!