D-Link USB Adapter DWL 122

Weet iemand of de D-Link USB Adapter DWL 122 voor draadloos internet werkt met Mac OS 10.3.3?

Heel simpel antwoord van de website van D-Link:

The adapter works with Apple Mac OS X (10.2.X and 10.3.2)

Ja dus! (als het werkt met 10.3.2, zal het ook met 10.3.3 werken…)

[quote:c3f83317c3="iJan"]Weet iemand of de D-Link USB Adapter DWL 122 voor draadloos internet werkt met Mac OS 10.3.3?[/quote:c3f83317c3]

Mijn iBook (10.3.3)crasht als je de meegeleverde drivers van cd gebruikt. Met de drivers van de website doet hij het prima.

De drivers van CD en 10.2.8 gaan prima samen (iMac rev c.).

Cyberwolf
(Speciaal getest voor deze vraag)

Bedankt voor de info. Ik ga de adapter meteen kopen.

Beste, laatste drivers downloaden, ik heb hem zelf getest, op verschillende mac's, maar op een powerpc G3, vraagt hij teveel rekenwerk. Wel heb ik al een andere ontvangen van D-link, hij kreeg het warm na 10min. groetjes

ik heb er ook eentje die op mijn iMac zit, maar heb problemen om mijn verbinding te behouden...na een paar minuten is de verbinding weg met mijn airportstation.:evil: ...... heropstarten is weer de boodshap, hij is langs geen kanten meer terug te verbinden anders (elke keer incorrect WEP) ik heb de laatste driver en werk met 10.3.3

ik had nochthans gelezen op forums dat deze dwl122 werkte op Mac :oops: , dus ik dacht is koop deze ipv een airportkaartje (die toch een stuk duurder is), maar ik heb er al aan gedacht om toch maar een origineel te kopen :roll:

als er iemand een oplossing heeft… laat maar komen :wink:

aanpassing:voorheen had ik 10.3.2 en had ook problemen, doch ik moet eerlijk zijn de verbinding bleef iets langer dan een paar minuten toen :lol: