Dagboek van een switcher

Ik hou nu alweer een tijdje een weblogje bij waar ik mijn ervaringen met de mij tot voor kort onbekende wereld van de Mac deel met de rest van de wereld:

http://www.mactips.nl

Ik loop zo nu en dan tegen dingen op waar andere switchers vast en zeker ook tegenaan lopen dus wellicht hebben de bezoekers van dit forum er ook nog wat aan…

Enjoy,
Tijs

Hey Tizzle,

mooie site. Ik ben ook bezig daar mee, alleen heb wat minder tijd voor te posten.

Ik zet je Link bij mij er tussen.

Gegroet,

iDD

edit: link staat er tussen

Nou ja mooi... :) ik moet er eigenlijk nog wel wat aan sleutelen maar ik heb ook weinig tijd.

thnx voor het linkje ik heb jouw weblog er ook bijgezet.

p.s.
je homepage linkje in je profiel hier op macosx.nl werkt niet trouwens er zitten twee urls aan elkaar geplakt.

Ik vind 't er ook erg goed uitzien, geen frutsels, mooi strakke opmaak. En natuurlijk prima tips, leuk!

eey :D een mede wordpress gebruiker! heb je mooi gemaakt de header! ik zal je link ook toevoegen op mijn weblog en mijn vernieuwde weblog die er staat aan te komen :) ook wordpress :P

ik vindt je site er mooi uitzien netjes en strak. :wink:

Mooie site, en die digitale camera op die foto is overigens echt geweldig ;) wel een ouder model.. maargoed.. kwil ook een powerbook :(

Leuke site! Ik zal hem in de gaten houden!

bedankt voor al dat positivisme! :D

supervlieg: ik heb je site toegevoegd. leuk! en gefeliciteerd met je nieuwe iBook.