Daarna de film moeten downloaden, die overigens maar 2,2 GB is, en dus een bitrate heeft van rond de 1800 kb/s, wat naar mijn idee een tikkie klein is voor het scherm van de iPad. Maar dit nog even terzijde.
Vervolgens wil ik de film gaan kijken, en krijg ik deze melding:
En dat terwijl ik de film ten eerste niet ga streamen, aangezien ik hem al gedownload heb, en ten tweede werkt mijn internet prima ?!
Vervolgens ga ik de extra's bekijken, die kun je voor zover ik kon ontdekken niet downloaden, deze moeten gestreamed worden. Hier krijg ik geen melding over een afwezige internet-verbinding, maar wordt ik wel opgezadeld met een enorm slechte kwaliteit:
Mijn ervaringen zijn exact dezelfde, werkt voor geen meter en ik krijg ook dezelfde waarschuwing. Ik heb het erop gewaagd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren en ik ben dus ook mijn full version kwijt.
Ik dacht overigens dat de extra's ook downloaded worden met de full version maar daar kan ik me in vergissen, ik ga het niet nog eens proberen:sad:
Ik ben benieuwd of iemand goede ervaringen heeft hiermee.
[quote=Pieterr url=http://www.onemorething.nl/community/topic/dark-knight-ipad-edition-werkt-nietslecht#post-2168868 time=1298110057]Ik zag dat ze in versie 1.1 zelfs de bitrate omlaag geschroefd hebben om het er allemaal beter draadloos streambaar op te maken.:sad:[/quote]In de plist bestanden van de App staan de URL's van 3 versies voor de iPad:
• een WMV bestand van 5,7 GB ( 5200 kb/s )
• een MP4 bestand van 2,2 GB ( 2000 kb/s )
• een MP4 bestand van 980 MB ( 750 kb/s )
Sowieso vreemd om naar een WMV bestand te verwijzen binnen een iPad App...
[quote=pinkie url=http://www.onemorething.nl/community/topic/dark-knight-ipad-edition-werkt-nietslecht#post-2168855 time=1298109407]Ik heb het erop gewaagd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren en ik ben dus ook mijn full version kwijt.[/quote]Ik heb het voor de grap getest, als je hem opnieuw koopt in de App krijg je op het laatste moment ( na het invullen van je Apple-ID wachtwoord ) de melding dat je hem al gekocht hebt en hoef je niet nogmaals te betalen.
Zou kunnen. In de plist wordt hier en daar verwezen naar Safari, wat één van de Apps is die tijdens een Jailbreak verplaatst wordt. Maar dit is puur gokwerk van mijn kant.
Ik ga mijn iPad maar eens herstellen en testen in originele staat.
EDIT: Het lijkt er op dat het inderdaad met het Jailbreaken te maken heeft. Voor de Jailbreak speelt de film gewoon. Na de Jailbreak zelf ook nog, maar na het installeren van Cydia niet meer. En één van de dingen die Cydia doet tijdens de installatie is het verplaatsen van Safari. Wat ik nu zou kunnen proberen is in de plist bestanden alle verwijzingen naar Safari corrigeren, maar of ik ze allemaal vind, EN of dat voldoende is weet ik niet...
Nou, veel plezier:slant: maar bedankt voor het uitzoeken.
Wat mij ook niet bevalt aan deze app is de "support". Ik kom alleen maar op een Facebook pagina terecht waar van de ontwikkelaars geen spoor te vinden is. In mijn boek valt dat niet onder het hoofdstuk "Support". Ik heb nog niet gevonden waar klachten of vragen kunnen worden gedeponeerd met een kans op een serieus antwoord.
Ik kon enkel dit e-mail adres vinden: wirelesscs@wb.com
Die heb ik dus reeds een mail gestuurd. Aangezien ik toch echt niet zonder Jailbreak kan vind ik het wel best... App gaat er weer af, en ik haal de films wel van alt.binaries.whatever. Betaald heb ik toch al, dan mag ik hem kijken ook.
Probeer je een keer legaal een film te kopen/huren krijg je zoiets.. Misschien doen ze moeilijk over het continent waar je woont (denk aan hulu.com enz).
Verder.. goede film, moet hem binnenkort weer keer kijken.
Ik verwacht ook niet dat ze er iets aan gaan doen. Warner is zo gek op DRM en alles wat er op lijkt dat ze echt niet hun software gaan aanpassen zodat het ook draait op gejailbreakte iPads...
Ha ha, aardwas?? Sorry hoor maar dit is komisch.
En je hebt natuurlijk gelijk maar ja, als er dan een update komt wil ik het toch proberen tegen beter weten in.