dashboard op een imac flower power

HOihoi alemaal!

Even een snel vraagje mijn vriendin heeft een imac flower power …en nu wil ze grag dashboard gebruiken maar ze heeft panther.
Is er ook een mogelijkheid dat ze toch dashboard kan draaien?
Of moet ze dan echt tiger instaleren…(die helaas niet op de imac kan)

alvast dank voor de hulp

Probeer Amnesty:

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/26627

Tiger kan wel degelijk op een FlowerPower, heb het zelf ook op mijn FlowerPower gehad.

kan tiger echt op een flower power ?? mmm maar ik heb alleen tiger op een dvd staan... ach daar vind ik wel wat op! loopt dat een beetje ? tiger op een flower power? (met 385 mb gelloof ik:)) ik zal nu ff amnesty checken!! alvast bedankt!

Dat zal wel draaien ja, gewoon eventjes ergens de CD images van Tiger weghalen (Of een FW install doen) en gaan met die banaan. :).

[quote:a359116cea="ram0n"]Of moet ze dan echt tiger instaleren...(die helaas niet op de imac kan)[/quote:a359116cea] Tiger is op alle G4's en hoger te installeren, maar ook op de PowerMac G3 en de iMac G3, met uitzondering van de iMac 350Mhz(die ik heb :cry: )

Johan

Ik zou wel minimaal 512 mb erin zetten, maar draaien deed het zeker weten.

amnesty is inderdaad een oplossing :) maar het is een emo :( toch meer eens tiger proberen dan :)

thanks

[quote:a61fc9c4ac="Mr Macintosh"]Tiger is op alle G4's en hoger te installeren, maar ook op de PowerMac G3 en de iMac G3, met uitzondering van de iMac 350Mhz(die ik heb :cry: )[/quote:a61fc9c4ac] Tiger kan simpel gezegd op iedere Mac die standaard FireWire aan boord heeft.

[quote:498abe9d6c="Nietzman"]Dat zal wel draaien ja, gewoon eventjes ergens de CD images van Tiger weghalen (Of een FW install doen) en gaan met die banaan. :).[/quote:498abe9d6c] Ja maar wel LEGAAL hè en niet die CD images ILLEGAAL downloaden :wink:

[quote:7e7d2a539d="unSOUND"]Ik zou wel minimaal 512 mb erin zetten, maar draaien deed het zeker weten.[/quote:7e7d2a539d] Tiger loopt pas ECHT lekker bij 1GB, maar 512 is natuurlijk ook al een verbetering..

[quote:7e7d2a539d=“unSOUND”][quote:7e7d2a539d=“Mr Macintosh”]Tiger is op alle G4’s en hoger te installeren, maar ook op de PowerMac G3 en de iMac G3, met uitzondering van de iMac 350Mhz(die ik heb :cry: )[/quote:7e7d2a539d]
Tiger kan simpel gezegd op iedere Mac die standaard FireWire aan boord heeft.[/quote:7e7d2a539d]

Juist :stuck_out_tongue:

[quote:7923bebc93="Mr Macintosh"]Ja maar wel LEGAAL hè en niet die CD images ILLEGAAL downloaden :wink:[/quote:7923bebc93]Och, als je de DVD toch al ergens legaal hebt liggen...

:) ik weet wat me te doen staat! :) maar als het niet werkt en mijn vriendin helemaal flipt dan weet ik jullie te vinden ;)

Hahaha... maak je er ook foto's van? Ik ben benieuwd hoe zo'n flippende vriendin eruit ziet! :bigsmile:

zou em via firewire targetmode installeren maar dat werkt zeker wel :P allen meer werkgeheugen dus