Dashboard probleem

Hallo, Ik had op men dashboard de weather widget ingesteld op "Antwerp" en hij heeft altijd perfect gewerkt tot gisteren dan wou hij ineens niet meer synchroniseren. Weet iemand hoe dit komt? Heeft iemand hier een oplossing voor?

Die van mij doet het inderdaad ook niet meer na een refresh (Cmd-R). En mijn Internet doet het verder prima. Hij kan ook geen enkele stad meer vinden.

Zou Apple vergeten zijn de rekening te betalen aan AccuWeather.com?

Oh, gelukkig. Ik dacht dat ik simpel werd. Alleen Amerika refresht volgens mij. Verder is er geen plaats in Nederland te gebruiken..

[quote:7d0b76d62b="Buzz_D"]Die van mij doet het inderdaad ook niet meer na een refresh (Cmd-R). En mijn Internet doet het verder prima. Hij kan ook geen enkele stad meer vinden.[/quote:7d0b76d62b]

Wou dit net ook even melden, de mijn vind inderdaad ook geen steden meer en men internet loopt anders ook nog gelijk een trein. Weet iemand hoe je dit aan Apple kan melden?

[quote:7d0b76d62b=“KarelWillem”]Oh, gelukkig. Ik dacht dat ik simpel werd. Alleen Amerika refresht volgens mij.
Verder is er geen plaats in Nederland te gebruiken…[/quote:7d0b76d62b]

Nope, zelfs Amerika werkt niet! heb het net geprobeerd met Los Angeles en New York. Voor de rest doen de widgets, zoals de stocktracker het perfect.

Accuweather.com werkt in ieder geval prima, dus daar ligt het niet aan.

Bij mij vindt hij na een paar keer proberen wel weer de steden in Nederland. Maar als ik die dan selecteer blijft hij op die Amsterdam ergens in de VS staan, en update hij dus niet naar bijvoorbeeld Rotterdam. Ik denk dat ze gewoon aan de andere kant van de interface aan het prutsen zijn. Misschien zijn ze wel bezig de software te verbeteren, in verband met de aankomende OS X 10.4.2 update, zodat het straks allemaal meteen wat soepeler loopt. Ik denk dus niet dat het al nodig is om dit te melden aan Apple, waarschijnlijk is het morgen wel weer goed. Maar als je zou willen dan kan dat hier: [url]http://www.apple.com/nl/macosx/feedback/[/url]

Hier werken de weatherwigdets ook al niet. Krijg niks van Vlissingen en Auckland.

Maar we wachten af. Hopenlijk wordt t snel opgelost.

Gegroet,
iDD

Jullie kunnen tijdelijk Meteorologist [url=http://mac.softpedia.com/get/Internet-Utilities/Meteorologist.shtml]hier downloaden[/url], dit programmatje komt is gratis en komt in je menubalk te staan en je kunt zelf instellen wanneer hij moet "refrechen" .

bij mij doet ie het dus sinds vandaag ok niet meer . ik ga dr maar vanuit dan dat ze er aan zitten te klooien, en dus morgen misschien weer in orde zal zijn. anders zal ik eens flink, hoog op de poten, verdrietig worden :P

Volgens iemand die ik ken die zen connecties bij Apple heeft, komt een van dezer dagen 10.4.2 uit. Daarmee zou het te maken hebben dat de widget niet goed meer werkt. Mss iets met de beveiliging van widgets ofzo?

Weer in de VS werkt wel gewoon. Europa ligt er gewoon uit, dus geen spannende link naar 10.4.2 :wink:

De “naarbuitenkijk”-widget werkt wel gewoon nog om het weer te checken :lol:

[quote:8cc509cc33="reddrummaster"]Weer in de VS werkt wel gewoon. Europa ligt er gewoon uit, dus geen spannende link naar 10.4.2 :wink:[/quote:8cc509cc33]

waaraan zou het dan wel kunnen liggen dat Europa niet werkt? :frowning:

Net ff getest, alleen Cupertino werkt hoor, New York, Los Angeles en Boston werken nog steeds niet "No cities were found"

[b:c1cec50022][i:c1cec50022]Nijmegen, Netherlands[/i:c1cec50022][/b:c1cec50022] doet het ook al de hele dag niet. Denk dat ze een nieuw batterijtje in het weerhuisje aan het proppen zijn. En dat die batterijtjes weer net op zijn. Dat ze die weer moeten bestellen enzo. Dus dat het daarom zo lang duurt.

[img:c1cec50022]http://cockie.org/weerhuisje.jpg[/img:c1cec50022]

[quote:82eb57cb86="iMac-Boy"]Jullie kunnen tijdelijk Meteorologist [url=http://mac.softpedia.com/get/Internet-Utilities/Meteorologist.shtml]hier downloaden[/url], dit programmatje komt is gratis en komt in je menubalk te staan en je kunt zelf instellen wanneer hij moet "refrechen" .[/quote:82eb57cb86] bedankt! ik als Panther gebruiker vond wat ik lang zocht. Thanks... alleen kent ie m'n stad niet.. achja.. een stad van circa 12 km afstand wel dus...

hij werkt weer :mrgreen:

[quote:7dc5e2bbab="Type-R"]hij werkt weer :mrgreen:[/quote:7dc5e2bbab]

Bij mij ook. al heeft ie soms moeite :frowning: :slight_smile:

En ja, het is weer zover, bij mij werkt alleen de weather widget van Cupertino, nog iemand met dit probleem?

Sinds gisteren is elk boerengat nu te vinden in de weather-widget. Mijn 'Antwerp' deed ook niets meer. Even opnieuw gevalideerd en nu heb ik 'Antwerpen' ipv 'Antwerp'. Heb al m'n geopende weather-widgets ook even moeten aanpassen/verfijnen.

[quote:9ac86ba278="moodjoo"]Sinds gisteren is elk boerengat nu te vinden in de weather-widget. Mijn 'Antwerp' deed ook niets meer. Even opnieuw gevalideerd en nu heb ik 'Antwerpen' ipv 'Antwerp'. Heb al m'n geopende weather-widgets ook even moeten aanpassen/verfijnen.[/quote:9ac86ba278]

Indeed, ik woon in Beveren-Waas en dat vind hij zelfs!! Fantastisch :smiley:

Dikke pluim voor Apple, dit is wel een leuke verbetering! :lol: