Data recoveren van iPod

Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen aan een betaalbaar adres waar ik verloren gegane of onzichtbare data kan terughalen van mijn iPod. Ik ben een beetje aan het winkelen maar de bedragen die gevraagd worden zijn als particulier niet op te brengen.

Ik ben echt wanhopig. Het gaat namelijk om mijn 700 vakantiefoto’s die door een synchronisatiestoornis verdwenen zijn of zijn weggeschrijven naar een onzichtbare partitie. Misschien is er wel software waar iemand ervaring mee heeft.

Zie je persoonlijke bericht.

Indien het gaat over het redden van data, kunnen wij uitkomst bieden. Wij kunnen hier bijna elk formaat bestandsysteem redden en virusvrij maken. (voor de windowsgebruikers) Wel moet ik erbij vermelden dat wij geen fysieke problemen herstellen van verschillende datadragers. (zoals een harddisk met een kapotte motor). Wij hebben hier geen cleanroom. :stuck_out_tongue:

Tevens werken wij op het no-cure-no-pay principe. (en hebben ook ervaring op het gebied van diverse andere computer/netwerk/server taken)

Een aantal freeware app kunnen onzichtbare bestanden laten zien. Is een instelling in het systeem. Vervolgens zie je in je hele systeem onzichtbare bestanden. Dus ook op je externe disk (iPod). Is ook weer uit te zetten met zelfde programma. Kan kiezen voor cocktail of onyx maar ook andere kunnen dat.

Mogelijk heb je toch de foto’s gedelete. Hebt dan een undelete prog nodig.

[quote:fa75684ca3="Pjotr"]Mogelijk heb je toch de foto's gedelete. Hebt dan een undelete prog nodig.[/quote:fa75684ca3] Toch is de kans op herstel dan uiterst klein, na wissen via de prullenmand etc. schrijft Unix vrijwel meteen over je data heen, iedere seconde telt dan. Zolang het gaat om een schijf anders dan de opstartschijf, heb je wellicht een aardige kans op herstel, anders wordt het wel heel problematisch.

Zie voor meer antwoorden je andere draadje over hetzelfde onderwerp… :smiley: