Datapakket aanschaffen met Proximus Pay & Go

ik woon in België, en ik zit met een iPhone 1G met pay & go, weet er toevallig iemand of het mogelijk is om met pay and go een datapakket aan te schaffen. site van proximus is niet echt duidelijk vind ik. thanks alpaca

Volgens mij zijn die datapakketten alleen voor abonnementen...

Als je toch wilt internetten op je iPhone is 't misschien een idee om een Mobile Vikings SIM-kaart te pakken.
Krijg je iedere keer als je je kaart opwaardeert 1GB aan mobiel internet erbij. Kijk maar eens op http://www.mobilevikings.com

Is volgens mij voorlopig alleen invite-only. Als iemand interesse heeft, ik heb nog zo’n 3 of 4 invites…

Ik krijg mijn SIM-kaart pas volgende week dus ik heb nog geen ervaring met ze…

ik heb het net gelezen, ik wil wel een invite als ik mag, michael.suenens@gmail.com danku

Volgens mij moet je zo'n internettariefplan erbij kopen, dus het gaat gewoon samen met je pay&go.. geen abonnement [url]http://customer.proximus.be/nl/Mobile_Internet_Smartphone/MIS_Mobile_Internet.html[/url] Ik heb er geen ervaring, maar ik zie dat je voor 15euro/maand 50mb krijgt..

Ik zit bij mobistar en ben daar vrij content over.
ik heb de eerste formule, http://iphone3g.mobistar.be/nl/formules.cfm

[quote:bc0c0bd04f="baziel"]Ik zit bij mobistar en ben daar vrij content over. ik heb de eerste formule, [url]http://iphone3g.mobistar.be/nl/formules.cfm[/url][/quote:bc0c0bd04f]

Ik zit ook bij Mobistar maar heb zelf een abonnement samengesteld:
My10: 1000 smsjes/maand én 43 belminuten,

• Datapakket 200mb/maand

Totale kostprijs: 28 euro/maand.

Ik wil nu niet moeilijk doen, maar die iPhone formules zijn echt vrijwel afzetterij. Ok, ik geef toe, 3u belwaarde heb ik niet, maar ik gebruik eigenlijk maar amper een half uurtje per maand.

Nu goed, ik vind dat ik nog steeds te veel betaal. 18 euro voor 200mb/maand is echt te veel. Maar goed. We leven niet in Nederland he.