Datum naast batterijlogo op iPhone

Weet er iemand hoe je in bovenste balkje van de iphone naast batterijlogo constant datum kan zien ?
Bestaat er een app voor ?
Thx !

Daarvoor moet je hem jailbreaken, daar is zonder jailbreak geen mogelijkheid voor.

Mocht je 'm al gejailbreakt hebben of je hebt daar geen bezwaar tegen, dan zul je zoiets in Cydia moeten vinden. Hoe het precies heet, mag een andere OMT'er zeggen :wink:

Bekijk [url=http://www.idownloadblog.com/2011/01/29/cleanstatus-sanitizes-your-iphones-status-bar/]dit[/url] eens. Heb het nog niet geprobeerd, maar je kan op een simpele manier dingen veranderen. Zoek even rond of je ook de datum erin kan zetten.
Volgens mij kan het ook gewoon met SBSettings, maar dat zou je even moeten controleren.

Dat kan inderdaad gewoon via de opties van SBSettings. Zo heb ik het al jaren! Voor mij één van dé redenen om te jailbreaken!

Handig he, die Agenda-app. De datum bijt bijna in je neus. En als je de maand en jaar vergeet is het toch niet best met je.

En dan nog eens: op je lockscreen staat het ook nog eens uitgebreid.:nerd:

Kan enkel dag van de maand naast batterijlogo ?

Instellingen -> algemeen -> gebruik

Zo kan je ook gewoon het percentage van de batterij naast het icoontje rechtsbovenin zetten :)

Oh foutje..