De beste speakers??

hoj

ik ga mij een paar externe speakers kopen voor mn iMac, ik twijfel nu tussen de H-K Soundsticks II en de Altec Lansing FX6021 Luidsprekers.
Zijn de Altec Lansing speakers veel beter van sound dan de Soundsticks? Kvind de Soundsticks persoonlijk veel koewler maar als de andere een betere sound geven dan wil ik die wel kopen.
iemand ervaring ermee?

bedankt,

Voor dat geld haal je veeeeeeeeeeeel beter een Logitech Z-2300. Check de review: http://reviews.cnet.com/Logitech_Z_2300/4505-3179_7-30993080.html

Een 9.0 out of 10.

Ik heb zelf de SoundSticks en ben er zeer tevreden over. Maar er is maar één manier om er achter te komen welke van de twee je moet kiezen: Ga zelf luisteren in een winkel waar ze allebei staan.

en neem je eigen muziek mee, waar je het een beetje mee kan beoordelen ;)

Zeker naast een Cinema Display staan die Altec Lansings heel erg mooi.

En het geluid is ook prima.

die logitech dingen halen het kwa design natuurlijk natuurlijk lang niet bij de Soundsticks

Voor €250 kan je beter in een hiffi zaak en set spekers kopen , ik vin dit soor spekers klinken voor geen meter. Heeft zelf ooit in een hifi winker oude model speaker gekocht (nieuw) voor € 50,- Het zijn eigelijk speaker die je voor dolby sourround gebruikt.

Verwijderd

Ik heb zelf de Soundsticks, en hebben een prachtig geluid, zien er goed uit , en je hoort van vele mensen dat het geluid gewoon beter is als andere uit deze prijsklasse

[quote:3b0636ccf5="erikaatjuh"]die logitech dingen halen het kwa design natuurlijk natuurlijk lang niet bij de Soundsticks[/quote:3b0636ccf5] Wat verwacht je van luidsprekers, dat ze er mooi uitzien of dat ze goed klinken? :wink: Ik heb de Creatures II. Klinken prima. Er zijn vast betere speakers, maar die vind ik gewoon te duur voor aan een computer. Creatures voldoen voor mij prima, voor het echte luisterwerk stap ik sowieso naar m'n hifi set.

Altec lansing is een top merk qua speakers en logitec niet dus ik verwacht dat de Altec's beter zullen klinken, maar zoals eerder gezegd je moet ze gewoon naast elkaar kunnen beluisteren dan kun je voor jezelf beslissen.

Die testen vind ik nooit betrouwbaar want iedereen heeft andere oren aan zijn hoofd , ze zijn niet beluisterd via jouw oren zeg maar .

Het is mss beter zelf te gaan kijken en horen voor mijzelf welke de beste zijn. Nog iemand die speakers heeft waar hij erg tevreden over is? al bedankt voor de reacties tot nog toe.

En neem een CD mee waarvan je precies weet hoe hij hoort te klinken...

:slight_smile:

Maar is het niet wel zo eenvoudig (en goedkoop) om je computer gewoon op je versterker aan te sluiten, en de boxen van je 'gewone' geluidsinstallatie te gebruiken?

Ben zelf vreselijk tevreden met mijn H&K soundsticks. Erg mooi uitgebalanceerd geluid, en helemaal voor Apple gemaakt.

Maarre…als je nou effe wil patsen…en je hebt 3200 Euri werkeloos op de hoek van je bureau liggen…dan zijn dit wel leuke speakertjes voor je iPod…

www.goldster-audio.com

[quote:5f1a82e3a7="Martiniman"]Ik heb dit eraan hangen: [url]http://www.canton.de/www/index.php4?pg_id=11,11,,1,nl[/url] Klinkt perfect :P

Staat ook mooi bij G4 of G5[/quote:5f1a82e3a7]

Bang & Oluffson doet het ook zeer goed anders hoor… :stuck_out_tongue: Spijtiggenoeg kan ik het met nog niet permitteren.

[quote:e5c603f8b7="Chasnam"][quote:e5c603f8b7="Martiniman"]Ik heb dit eraan hangen: [url]http://www.canton.de/www/index.php4?pg_id=11,11,,1,nl[/url] Klinkt perfect :P

Staat ook mooi bij G4 of G5[/quote:e5c603f8b7]

Bang & Oluffson doet het ook zeer goed anders hoor… :stuck_out_tongue: Spijtiggenoeg kan ik het met nog niet permitteren.[/quote:e5c603f8b7]

B&O is troep :stuck_out_tongue: JE betaalt voor de naam. Canton is denk beter. Maar zoals velen al zeiden: je moet het zelf gaan beluisteren. De Logitechs vindt je bij de Dynabyte en miss ook de Dixons. Ik vindt dat er een goed geluid in zit, en ze kosten ongeveer 150 euro.

En wat vinden men [url=http://www.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=27&product=10735]hier[/url] van? :? Niet echt mac, maar wel goed geluid??

[quote:f89ba0cf34="Pink Grapefruit"][quote:f89ba0cf34="Chasnam"][quote:f89ba0cf34="Martiniman"]Ik heb dit eraan hangen: [url]http://www.canton.de/www/index.php4?pg_id=11,11,,1,nl[/url] Klinkt perfect :P

Staat ook mooi bij G4 of G5[/quote:f89ba0cf34]

Bang & Oluffson doet het ook zeer goed anders hoor… :stuck_out_tongue: Spijtiggenoeg kan ik het met nog niet permitteren.[/quote:f89ba0cf34]

B&O is troep :stuck_out_tongue: JE betaalt voor de naam. Canton is denk beter. Maar zoals velen al zeiden: je moet het zelf gaan beluisteren. De Logitechs vindt je bij de Dynabyte en miss ook de Dixons. Ik vindt dat er een goed geluid in zit, en ze kosten ongeveer 150 euro.[/quote:f89ba0cf34]

Mah, heb hier een een stuk of 7 beolab speakers in huis staan… en ik kan je vertellen dat er echt geen slecht geluid uit komt. Daarbij ziet het er allemaal er strak uit… Daar hechten de meeste Mac gebruikers ook waarde aan.

Daarbij ga je logitechs vergelijken met B & O :x get lost…

Als je ECHT het beste geluid wil, en je heb er verstand van, dan maak je zelf je boxen…

Roel