De bestelde iSight is vandaag gearriveerd.

Ziet er toppie uit ! :D

Leuk!!! Ga er me ook eentje aanschaffen binnenkort... :-d :-d :-d

Met iMovie echter geen beeld. iChat uiteraard wel.

[quote:55f3c131be="de.Studio"]Met iMovie echter geen beeld. iChat uiteraard wel.[/quote:55f3c131be] Als je filmpjes op wilt nemen met je iSight, dan moet je het volgende artikel op MacDevcenter eens lezen:[list:55f3c131be][url=http://www.macdevcenter.com/pub/a/mac/2003/07/01/isight.html][b:55f3c131be]Making Movies with the Apple iSight[/b:55f3c131be][/url][/list:u:55f3c131be]Als ik het goed begrijp kun je dan met de gratis te downloaden [b:55f3c131be]Quicktime Broadcaster[/b:55f3c131be] beeld opnemen met je iSight.

Thanks for de link. QT broadcaster doet het inderdaad met de iSight. Wordt zelfs herkend met naam en al. But...de kwaliteit is kl... (vertraagd). Heb iMac G4. Moet toch geen probleem zijn. Moet hier en daar denk ik nog wat instellingen veranderen.

to be continued…

[quote:08d502a039="de.Studio"]Thanks for de link. QT broadcaster doet het inderdaad met de iSight. Wordt zelfs herkend met naam en al. But...de kwaliteit is kl... (vertraagd). Heb iMac G4. Moet toch geen probleem zijn. Moet hier en daar denk ik nog wat instellingen veranderen.[/quote:08d502a039]

De schrijver van het artikel kwam met z’n PowerBook 667MHz tot 320x240 bij 15 frames per sec. Die van jou zou dat iets beter moeten kunnen.

waarom wordt die niet ondersteund in imovie?

is toch een deftig cameratje
met een behoorlijke prijs!!!

imovie mocht toch wle ondersteund worden