de DEMO van XPRESS 6 is uit!!!

En hij is maar 118Mb... Ik ben hem nu aan het opstarten... :)

en testen maar :slight_smile:

[mod:07bbdd0306="Urbin"]Hardtstikke tof. Wel verplaatst uit beeld ;)[/mod:07bbdd0306]

en waarom eigenlijk?

Omdat je met Quark geen foto's kan maken. :P

>>> Quark = Software <<<

hahaha oh wat blond!

Ik dacht dat je bedoelde dat je deze “uitbeeld” had verplaatst…

sollie… lees fout… :slight_smile:

[quote:f0aab5de40="Steve Brooklyn"]En hij is maar 118Mb... Ik ben hem nu aan het opstarten... :)

en testen maar :)[/quote:f0aab5de40]

die is al een dikke week uit. demo werkte bij mij probleemloos.
heb onze vormgevers even laten proeven en het smaakte goed.
als 6.0 niet buggy blijkt overwegen we toch om ID te laten voor wat het is.

Draait fijn en snel. Nog maar één nadeel gevonden: je kan alleen bewaren in 5.0. Veel klanten en levanciers werken nog met 4 of 3.3, dus wil je documenten naar 'buiten' brengen, zal je eerst langs OS 9 met 4.0 moeten.

Even afwachten wanneer de echte versie wordt uitgeleverd.

Ik weet niet of ik daar opzit te wachten... ik moet wel in 4 kunnen bewaren... het is inderdaad wat je zegt, bijna alle leveranciers (drukkerijen en uitgevers) werken nog met 4.

Maar ik vond hem wat traag… duurt vrij lang met opstarten (4 minuten)

maar het voelt wel als xpress… en dat is belangrijk!

en… de font families doen het weer!!!

4 minuten met opstarten? Daar hou ik absoluut niet van! Hopelijk heb je een G3 of een ander mindergeschikt systeem voor OSX want 4 minuten is wel ergggggggg veel.

GRRRR :evil: waarom is er nou geen adsl in dit gehucht

opstarten in seconden denk ik. Vliegensvlug hoor...

4 minuten opstarten????? Nou maar wchten tot ie uitgeleverd wordt????

Xpress 6.0 start bij mij in ± 30 sec. op!!!
Uitgeleverd; als je ffffffffff zoekt op het www vindt je de complete retail versie… en die draait probleemloos

Ik verwacht de doos morgen in de brievenbus. En nu maar m'n drukkers overtuigen dat ze ook 6 (of 5) moeten hebben...

[quote:ce48bd9322="appleholic"]Draait fijn en snel. Nog maar één nadeel gevonden: je kan alleen bewaren in 5.0. Veel klanten en levanciers werken nog met 4 of 3.3, dus wil je documenten naar 'buiten' brengen, zal je eerst langs OS 9 met 4.0 moeten.

Even afwachten wanneer de echte versie wordt uitgeleverd.[/quote:ce48bd9322]

Jongens toch, kijken we nooit op op onze forums?
Ik heb Xpress 6.0 nu al bijna 2 weken en draai er volop mee…
Hij is al ruim 2 weken uit…
Inderdaad, de ellende met saven op 5 of 6 is gewoon waardeloos, vooral ook omdat ik van 4 naar 6 gegaan ben… dus geen mogelijkheid om in Classic in 5 te bewaren… Doffe ellende dus met m’n contacten.
Xpress heeft zeker bugsof onvolmaaktheden: is een paar keer gecrasht in 2 wk / letterafbeelding op scherm is niet echt mooi / kreeg een keer bekende grijze Apple lijntjes over het hele dokument (stond mooi, maar ja) / beeldopbouw soms vreemd / in xpress kan ik niet - via Fruitmenu -(onder blauwe apple) naar aliassen / interface ofwel programmaletters in pop-ups etc. zijn ‘ouderwets’ - zoals in Classic /

Dit kwam zo bij me op - wellicht nog wat vergeten… :x

Paul

Ben ook al een weekje thuis aan 't pielen met 6. Opstarten gaat redelijk snel hoor en... [quote:9c12c57272]en..... de font families doen het weer!!!![/quote:9c12c57272]

idd. Steve :wink: gezeik was dat hè :smiley:

Voelt allemaal slick en snel aan, ik ben wel blij :stuck_out_tongue:

Ik ben ook wel blij, maar 'alllemaal slick en snel'? - Ik weet niet. Ben bezig met een grote klus... pak 'm beet 16 uur per dag werken.... hele dag Xpressen..... maar zou toch van z'n 'simpel' 118 mb programma meer snelheid verwachten....

Ik hoor graag reacties van luitjes die er inmiddels productie mee gedraaId hebben.

Paul