De dood van Apple

Samsung,

Discus

[img]http://3.bp.blogspot.com/_4s5pmFL_ZlQ/TIo07kAQLEI/AAAAAAAAET8/r9IQwsHpEvI/s1600/your+15+minutes+of+fame+fifteen+andywarhol++andy+warhol+pop+art+denied+motivational+osters+wallpapers+hot+funny.jpg[/img]

Dood niet, maar een tweede sculley-periode zie ik wel komen.
En nee, dat ligt niet aan Samsung. Ik denk dat bezitters van de eerste iDingen zullen weten waarom. Mensen gaan ontdekken dat Apple's huidige softwarebeleid resulteert in dat je iDing na 3 jaar een Brick is, en dat is onacceptabel.

Samsung heeft enkel wat meer haast om de Pad en de Phone te fuseren, dat is evident dat dat moet. Over een paar jaar koop je voor 100-150€ een phablet van 6-7 inch met 3G en is de rest niche geworden. Dat kwartje wil nog niet zo vallen bij Apple (je kunt dan immers voorlopig 2 producten slijten).

En Schmoo, wil je die fugly opa ff weghalen. zo irrelevant. (Ja ik weet wie het is) T is geen lolcats topic.

[quote]Samsung heeft enkel wat meer haast om de Pad en de Phone te fuseren, dat is evident dat dat moet.[/quote]Er is tot nu toe zó ontzettend hard bewezen dat dat nu juist helemaal niet moet.

En nee, dat kwartje gaat helemaal nooit vallen.

Er staat "God" in je naam, je poneert een stelling (kan leuk zijn voor een discussie), maar je gooit er slechts 2 woordjes als "onderbouwing" bij.

Zit dat lekker zo, vanaf je wolkje naar beneden roepen?

OK, de TS kan van het forum verwijderd worden.

Nu computer space:
Met telefoons doet Samsung het goed, omdat de goedkoopste iPhone voor de meeste mensen veel te duur is. Maar op het gebied van tablets en mediaspelers kan Android niet tegen de iPad en ATV op.

En, beste computer space, kijk eens hoe lang Apple zijn iPhones en iPads nog van updates voorziet. Minstens 3 jaar! Bij Android mag je blij zijn als je überhaupt een update krijgt! Dat ligt overigens vaak niet aan Android, maar aan de fabrikant, dus Samsung en anderen. Een half jaar oude brick, om met jou te spreken, leuk, nietwaar?!?!

Tot zover...