De grote 'MijnPostbank'-poll

Nee, niet weer het zoveelste draadje over waarom MijnPostbank maar niet wil werken met Tiger. Maar een poll om inzicht te verschaffen.

Zodat we in één oogopslag zien WELKE browsers blijkbaar werken (voor sommige mensen). Persoonlijk kan ik alleen met Mozilla overweg en niet de aanbevolen Netscape 7.0.2.

Even bijvullen 'gebruik mijnpostbank niet'

[quote:facde81e61="Hobbes"]Even bijvullen 'gebruik mijnpostbank niet'[/quote:facde81e61]

Helaas kan je de poll-informatie na posten niet meer wijzigen… :oops: Dus mijn typ-fout (“Internet Explore”) blijft ook zo staan.

Maar goed, degenen die geen gebruik maken van MijnPostbank (o.a. de Belgen dus…) vullen het gewoon niet in. Dit is alleen bedoeld voor degenen die wel hun geld willen beheren via de Postbank.

[mod:facde81e61=“Hobbes”]Heb het even toegevoegd ;)[/mod:facde81e61]

[color=grey:facde81e61]
P.S. Als deze poll voldoende reacties oplevert, stuur ik de resultaten op naar de Postbank. Kunnen ze meteen zien wat voor chaos hun ontoegankelijke site oplevert [/color:facde81e61]

Ik weiger om allerhande browsers te gaan uitproberen en aangezien ik VirtualPC toch al geïnstalleerd heb om andere software te kunnen gebruiken (VB6 en Access), gebruik ik VPC dan ook maar voor "MijnPostbank". Hoop echter wel dat de problemen die zijn ontstaan na de installatie van Tiger (Safari 2.0 - 412-) óf door Apple óf door de Postbank zo snel mogelijk verholpen worden want het werken onder VPC is nu niet iets dat ik met mijn Apple PB ambieer...

(ik heb dan in de Poll gekozen voor “Overig”)

Onder 10.3.9 werkte eht prima in zowel safari als mozilla. In 10.4 is h et erg onstablel. Soms wil het in opera, soms in mozilla, maar meestal helemaal niet. Ik wordt er een beetje moedeloos van. Je zou toch zeggen het werkt of het werkt niet

Ik wil niets te maken hebben met de pestbank. Ik zit voor mijn ADSL-verbinding al vast aan KPN en dat is al erg genoeg. En tot overmaat van ramp betaal ik mijn gas-water-elektriciteit bij NUON (aAAARRGH!!!)

(nog blij dat ik geen last heb van UPC)

'Ik gebruik geen Postbank' mis ik ook nog.

SNS Bank gebruiken.
Geen gekloot met browsers die niet werken, die hebben het goed voor elkaar!!

Ok, dat was in het begin met de SNS Bank wel anders maar nu doet ie t goed!

[quote:7b95306984="maceddy"]'Ik gebruik geen Postbank' mis ik ook nog.[/quote:7b95306984] Als je geen Postbank gebruikt doe je gewoon niet mee. Deze poll is om vast te stellen welke browsers werken voor degenen die WEL gebruik maken van de Postbank. Misschien had ik wel de optie "geen browser werkt" erbij moeten zetten. Om het plaatje helemaal compleet te krijgen. Helaas kan je een poll niet meer veranderen nadat je hem hebt gepost. :x

[quote:7b95306984=“maceddy”]SNS Bank gebruiken.
Geen gekloot met browsers die niet werken, die hebben het goed voor elkaar!!
[/quote:7b95306984]
Inderdaad. Van de SNSbank-site:
[color=blue:7b95306984]
Ondersteunde browsers voor de Mac:
Safari voor OSX
Camino voor OSX
Mozilla 1.2 voor OS9
FireFox versie 1.0 en hoger voor OSX
Internet Explorer 5.2.2 voor OSX
Netscape voor OS9: versie 6.0
Netscape voor OS10: versie 6.0 [/color:7b95306984]

-zucht - :frowning:

Mozilla 7.0.2 zuigt hier van de verfoeilijke, mij moet van de Pbank 7.0 nemen.

[img:7bd08b357f]http://www.freespace.nu/files/568_1115390746.jpg[/img:7bd08b357f]

en wat vul je in bij de poll als het met geen van de genoemde browsers lukt? sinds de update van 10.3.9 tot nu in tiger lukt het me niet om gewoon geld over te maken, ik heb **#@ zelfs m'n overschrijvingskaarten-boekje uit de motten-ballen moeten halen. het ergste is nog dat de postbank zelf zegt dat ze er niet van op de hoogte zijn dat het niet werkt, en dat ze tot nu toe nog geen klachten hebben ontvangen!

ik heb alle browsers geprobeerd die in de poll staan en geen van allen werkt, met Opera kom ik het verst maar dan kan ik nog steeds geen geld overmaken.

ik hoop dat er veel reacties zullen zijn op deze poll en zodra de info naar de postbank wordt gestuurd ze er ook wat aan gaan doen.

je moet maar zo denken, een rekening bij een andere bank openen is goedkoper dan een internetbrowser kopen die het met een beetje geluk wel doet.

[quote:eecdc561b5="ron can"]Onder 10.3.9 werkte eht prima in zowel safari als mozilla. In 10.4 is h et erg onstablel. Soms wil het in opera, soms in mozilla, maar meestal helemaal niet. Ik wordt er een beetje moedeloos van. Je zou toch zeggen het werkt of het werkt niet[/quote:eecdc561b5]

In 10.3.9 mankeerde er onder Safari ook nog van alles, bij het overboeken van geld kon je bijvoorbeeld wel kiezen voor ‘Verzenden en nog een overschrijving maken’, maar niet voor ‘Verzenden en naar het verzendoverzicht gaan’, dan werd je er uit gegooid en kon je opnieuw beginnen :x (bovendien vergat ik ook altijd welke ik moest hebben, waardoor het nog erger werd). Een typisch voorbeeld van een simpel javascriptje wat bij de postbank weer helemaal de fout in gaat.

Ik gebruik Safari 1.3 (v312) onder OSX10.3.9 voor Mijn Postbank. Werkt probleemloos. Waarom staat die er niet bij?

Gelukkig is een van mijn kinderen niet zo idolaat van een iMac. Die heeft een WINDOWS XP Bak waar ik gewoon kan internet bankieren met postbank.nl.

Kom op apple doet er eens wat aan!!!

Inderdaad niks werkt......

[quote:3a6fee033c="Erik Joling"]Ik gebruik Safari 1.3 (v312) onder OSX10.3.9 voor Mijn Postbank. Werkt probleemloos. Waarom staat die er niet bij?[/quote:3a6fee033c]

Omdat we het hier over Tiger hebben! :cry:

FireFox 1.04 en Tiger en Postbank gaat bij mij nu wel samen. Camino deed het daarvoor al.

[quote:02e1b53884="nankovic"]FireFox 1.04 en Tiger en Postbank gaat bij mij nu wel samen. Camino deed het daarvoor al.[/quote:02e1b53884] Is dat met of zonder die Java embedded plugin?

[quote:61d1ee34dd="NiHiels"][quote:61d1ee34dd="nankovic"]FireFox 1.04 en Tiger en Postbank gaat bij mij nu wel samen. Camino deed het daarvoor al.[/quote:61d1ee34dd] Is dat met of zonder die Java embedded plugin?[/quote:61d1ee34dd]

Met.

opera en tger doen het nu ook bij mij

[quote:ccb63cd5e7="nankovic"][quote:ccb63cd5e7="NiHiels"][quote:ccb63cd5e7="nankovic"]FireFox 1.04 en Tiger en Postbank gaat bij mij nu wel samen. Camino deed het daarvoor al.[/quote:ccb63cd5e7] Is dat met of zonder die Java embedded plugin?[/quote:ccb63cd5e7]

Met.[/quote:ccb63cd5e7]

Waar haal ik dat ding?

(Camino pakt bij mij sowieso al java 1.4 en naar aanleiding van wat eigen onderzoek vermoed ik dat het komt door een fix in de Apple Java VM.)