De hele dag door een onbekend nummer gebeld

Volgens mij word ik gebeld vanuit Turkije of zo.

+905335007666
Echt om kwart voor 4 's nachts werd ik door dat nummer gebeld zag ik 's ochtends.
En ik word ook al een dag of 3 de hele dag door een onbekend nummer gebeld.
T-mobile bellen dan maar?

Ik zou opnemen.

[quote:1ab7ff062f="Daysleeper"]Ik zou opnemen.[/quote:1ab7ff062f]

En zo delen in de kosten? (als het dan al uit het buitenland komt)

Melden bij je operator dus.

Het is de producent van crumpler die je wilt pesten omdat je je mening over hun tassen gaf :P

Zo gauw je merkt dat er niets gezegd wordt, of dat je die persoon niet kent, kan je hem er weer op gooien. Dat kost toch niet zo veel.

Heb bij het onbekende nummer al een paar keer opgenomen. Na 5 minuten hangen ze nog steeds niet op. Maar ze bellen wel bewust want als ik meteen wegdruk wordt er opnieuw gebeld.

Je hebt je toch niet onaardig uitgesproken over toeterende Turken he? :evil:

Het begon wel vlak na de wedstrijd van Turkije haha. Tijdens de nabeschouwing.

Wel Geinig maar wel jammer dat jij de sjaak bent.

[url=http://www.google.com/search?hl=en&client=safari&rls=en-us&q=905335007666&btnG=Search] Google heeft 1 hit!

Een FedEx pakketje… [/url]

:stuck_out_tongue:

Je wordt inderdaad vanuit Turkije gebeld Lacebag! +90 in het land nummer van Turkije. Ik zou als het dit weekend door gaat t-mobile bellen en nummer laten blokkeren.

T-Mobile bellen, nummer laten blokkeren. Klaar. :)

Straks is het dat TV-programma waar je een fortuin mee kunt verdienen, maar dan moet je wel opnemen. Of je loopt de grote liefde van je leven mis, omdat je te krenterig bent. Als het je zo bezig houdt, neem dan op!

Dat de Europese Commissie onlangs het heeft goedgekeurd dat je mag meebetalen aan inkomende gesprekken, wil nog niet betekenen dat je meteen aan de bedelstaf geraakt. Jouw provider zal dan toch een contractwijziging moeten doorvoeren en die kun je weigeren.
Heb je al geprobeerd om het betreffende nummer collect te bellen?

Volgens mij is het je vakantieliefje uit Turkije.

Bel met een andere telefoon naar dat nummer, kijken wat ze zeggen :innocent:

[quote:ac0000207e="Yaris"]Volgens mij is het je vakantieliefje uit Turkije.[/quote:ac0000207e]

Met zo een dikke snor :stuck_out_tongue:

[quote:71ebd0bd2e="No_Name"]Bel met een andere telefoon naar dat nummer, kijken wat ze zeggen :innocent:[/quote:71ebd0bd2e]

Dan kost het ook geld. Kun je net zo goed gewoon opnemen.

[quote:0dd6fd3338="Yaris"]Volgens mij is het je vakantieliefje uit Turkije.[/quote:0dd6fd3338]

Vriendinnetje is marokkaans dus dat gaat em niet worden haha.
Zal na het weekend T-mobile is bellen, ben vandaag pas 1x lastig gevallen s’ochtends in de trein.

Mijn Turkse vrienden hebben me weer een aantal keer gebeld. Inmiddels zijn ze ook over gegaan op smsen haha. Heb het even door een vertaalmachine gegooid maar die kon er ook bar weinig mee. Van wat ik ervan kon maken ging het over the kigdom of the netherlands, anal prostitute, no time en nog wat onsamenhangende woorden. Turks naar nederlands leverde nog minder woorden op. die konden enkel anijs en tijd verwachting ontcijferen.

Morgen maar even bellen naar t-mobile om te zeggen dat ik wordt lastiggevallen door Turkse fetisjisten.

[quote:27430559f2="Lacebag"]Morgen maar even bellen naar t-mobile om te zeggen dat ik wordt lastiggevallen door Turkse fetisjisten.[/quote:27430559f2]

Goed idee, vraag dan ook meteen of ze alle Spaanse nummers blokkeren voor jou telefoon :lol: