De iPhone 13 in levende lijve: alle nieuwe Apple smartphones in het echt

We mogen de iPhone 13-serie eindelijk aan jullie laten zien. Dit zijn alle modellen uit de nieuwe smartphoneserie van Apple op een rij.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Vond het camera deel van de iPhones laatste tijd wat groot worden, maar met de iPhone 13 is het voor mijn gevoel nu gewoon lelijk geworden. Vond eigenlijk van alle telefoons enige tijd terug Samsung’s oplossing de meest elegante …

Heb zo’n “Ghetto Blaster” gevoel bij huidige Camera’s, zo van: “kijk mij eens, ik ben een toestel met een vette camera”. Opzichtig en - volgens mij - nergens voor nodig.

Daarnaast vind ik het gewoon niet functioneel, ik bedoel; zonder hoesje kan zo’n ouderwetse Samsung prima gedragen worden. Een iPhone 12 (en nog veel meer de 13) (en ja, ook de huidige generatie Samsungs) heb je een telefoon met … een uitstekende camera … Een oplossing waarbij ik me oprecht afvraag, kan dit niet anders?

Ieder z’n ding en ongetwijfeld keren we een keer terug naar netter weggewerkte camera’s, maar vind het eigenlijk super cheap ogen en weinig klasse. Maar goed, meningen kunnen verschillen natuurlijk :slight_smile: