De iPod mini's worden verstuurd

Kreeg vandaag bericht van de Applestore dat ie is verzonden. Komt morgen aan volgens TNT. :D

Nu maar hopen dat je de TNT-er niet mis loopt :)

Welke kleur heb je gekozen ?

Ik heb er alle vertrouwen in. Het is altijd dezelfde die hier komt. Begin deze week m'n G5 en cinema scherm gebracht. Ik heb een ziveren gekozen. De enige kleur (althans dat vind ik) die er profi uitziet.

..en past mooi bij je nieuwe cinema display

Wow G5... cinema screen.... Ipod..... lucky you !

Tjah dan moet je voor de grijze gaan :slight_smile:

Ik vind die groene wel lekker fris :stuck_out_tongue:

er bestaat al zo'n topic => [url]http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=23010[/url]

[quote:1387dcb308="hydro"]..en past mooi bij je nieuwe cinema display[/quote:1387dcb308]

heb je die al dan? word-tie al geleverd? ik moet er nl. ook een bestellen maar dacht dat dat pas in aug. kon :o

paul

Tja vanddag een folder gekregen van Dixons het schijnt dat zij nu ook de mini ipod verkopen, zaterdag maar even zien al ze wel op voorraad hebben. :?

Jaaa die van mij is ook verzonden!!! Hopelijk morgen...morgen krijg ik in ieder geval ook de 12" powerbook voor mn vriendin binnen. Kunnen we eindelijk tegelijkertijd internetten en chatten lol:)

Leuk, maar dat samen internetten? er zijn toch wel leukere dingen :wink:

jawel, maar dat doe je toch ook geen 24 uur per dag?? Die twee uur die over blijven kun je samen internetten:)

The Mini Has Landed !!! Vandaag ontvangen. Hij is moooooooooiiiiii.