De itunesphone

The image seen below is believed to be an official mock or prototype image of a Motorola-based Apple compatible phone, and quite possibly the much anticipated iTunes phone expected for release some time in next several days. It's unclear if the image is an accurate representation of the iTunes phone as it will be released from Motorola, but reliable sources have been able to confirm the largely-unedited image as originating from Motorola company documents dated June, 2005.

[img:8a3f6c6436]http://images.appleinsider.com/images/itunesphoneprotos.jpg[/img:8a3f6c6436]

bron : appleinsider

twee woorden:

Le Lijk :lol:

Kan me niet voorstellen dat Jonathan Ive hier blij mee zal zijn… who the fuck kwam er op het idee om en groene, slijmachtige accenten in te brengen?

[quote:c79b811a83="MacBjorn"]twee woorden:

Kan me niet voorstellen dat Jonathan Ive hier blij mee zal zijn… who the fuck kwam er op het idee om en groene, slijmachtige accenten in te brengen?[/quote:c79b811a83]

idd ik vind hem nog lelijker dan de gemiddelde telefoon

:cry: IK WIL EEN WITTE :cry:

Doet me denken aan axe shampoo :P

Echt niet normaal hoe lelijk

beetje microsoft xbox achtig

"FAKE" :innocent:

Dat kleine rondje boven het 'clickwheel' (not) is toch het Sony Ericson logo? Apart op een Motorola telefoon...

Heel erg fake dus. En heeel erg lelijk ja.

Net een Matrix phone... Dit wordt hem niet :roll:

[quote:b5b43d6896="KarelWillem"]Dat kleine rondje boven het 'clickwheel' (not) is toch het Sony Ericson logo? Apart op een Motorola telefoon...

Heel erg fake dus. En heeel erg lelijk ja.[/quote:b5b43d6896]

er staat een duidelijk motorola logo bovenaan

Klopt niet echt: - als het een 'clickwheel' is, waartoe dienen dan de zijknoppen?

• als het geen ‘clickwheel’ is, wat doet dit dan daar en waarom zijn de nummers/letters weg? Niet echt gebruiksvriendelijk…

En dan heb je nog die sony ericsson knop… Decor of ook een knop met een bepaalde functie?

:? :roll:

[quote:4ad561ff34="MacBjorn"]twee woorden:

Kan me niet voorstellen dat Jonathan Ive hier blij mee zal zijn… who the fuck kwam er op het idee om en groene, slijmachtige accenten in te brengen?[/quote:4ad561ff34]

Ja, wie kwam er op het idee voor dat groene slijmballengedoe! :x

kijk goed en je herkent verschillende elementen van bepaalde bestaande telefoons. ik kan me niet voorstellen dat dit het gaat halen bij Apple - het design moet beter :)

Die Sony Ericssonknop van jullie is een soort joystick, als op de (jawel) Sony Ericsson K750i. Er staat maar een logo en dat is die van Motorola boven het display. Brilletjes kopen?

Neen, geen brilletjes, een iPhone, maar niet deze foute boel :x

[quote="MacBjorn"]twee woorden:

Tjee Bjorn wist niet dat je Frans sprak!!! :lol: :lol: :lol: Humor inderdaad!! En inderdaad LE LIJK… :evil: