De meest Mac-vriendelijke Provider

Het wordt onderhand eentonig! Maar xs4all is de beste Mac provider en heeft de beste helpdesk!

XS4All vind ik verreweg de beste...

*grin*

Dit wordt een soort ‘reageer niet’ draadje.

By the way, heeft iemand XS4all al genoemd?

Laat ik eens roepen dat ik zeer tevreden met Quicknet kabel werk. Maar die is niet overal verkrijgbaar geloof ik!? Maar als ik dit zo lees................misschien ga ik wel over op XS4ALL!!!

Janny, [quote:5b632797ff="jafolkers"]Ik heb Zonnet en dat gaat prima. Maar, Zonnet heeft nu een goedkoop abonnement dat niet via KPN gaat maar via Versatel en dat is dus een regelrechte ramp. Niet te installeren wat je ook doet je komt nooit het net op en de helpdesk weet van niets. Dus 2 Maccers hebben van nood een PC moeten aanschaffen omdat ze 2 jaar aan het abonnement vastzitten. Dus welk abonnement dan ook - als het maar niet via Versatel gaat. [/quote:5b632797ff] Als dat werkelijk zo is, kan er sprake zijn van wanprestatie (:wink:) en kan je gewoon van het abonnement af. Moet je dus wel even in de voorwaarden kijken of ze aangeven dat ze geen Mac ondersteunen (of alleen Windhoos). Betaling opschorten tot probleem geregeld is is ook altijd een legale optie. Aangetekende brief sturen met ultimatum (bv twee weken) en als ze 'm binnen die tijd niet fixen gewoon betaling stopzetten. Je krijgt niets, dus je betaalt niets.

XS4ALL wordt het! Zo veel positieve reacties over dit bedrijf. Bedankt voor jullie hulp en ik ben eindelijk van MyADSL af!

ik vind hier in belgië toch dat Belgacom Skynet wel mac vriendelijk is... als ik soms bel naar de helpdesk helpen ze me steeds goed.

Behalve Skynet (ik wil niet bij Belgacom) hoe is XS4ALL in Belgie? of een andere mac-friendly (of gewoon users-friendly). Ik ben al jaren bij Scarlet maar wordt er niet echt warm of koud van.

ikzelf ben zeer tevreden over DEMON. Goede (gratis!!!!) bereikbaarheid van de helpdesk - en zeer mac-minded. Ook hele goede help-pagina's met overlal screenshots voor Windows én Mac! En goedkoper dan XS4ALL.

maart&

Ik had een PC met Casema internet via de kabel. De PC werd een iMac en Casema werd Wanadoo cable. Het werkt allemaal prima, maar de helpdesk is waardeloos. Maar nog niet zo volkomen ruk als die van Wanadoo ADSL en Planet. Met KPN heb ik wel goede ervaringen, zonder problemen een USB-modem omgeruild tegen een ethernet exemplaar. Moet je bij Wanadoo eens proberen... Na het lezen hierzo, beveel ik ook maar XS4ALL aan. Ze doen hun naam eer aan.

Kabel van Chello is afschuwlijk! Ik heb chello classic (wat behoorlijk snel zou moeten zijn) maar hij heeft al moeite met het openen van een pagina van macosx.nl. het lijkt wel of hij met de dag langzamer wordt :x