De meest overschatte film....

Kill Bill 1. Sorry moest het even kwijt. Ik hoor niets dan lof over deze film. Wil iemand mij even uitleggen wat zo bijzonder aan deze film is? Ik vind reservoir dogs en pulp fiction geweldig maar kill bill1.....nee.

Ps meest onderschatte film> Ice storm

Independence Day.... Ugh.

The Hulk

[quote:bf5d25dd2a="Aiko"]Independence Day.... Ugh.[/quote:bf5d25dd2a] Toen werd de wereld toch gered door Steve Hiller (Will Smith) en David Levinson (Jeff Goldblum) met behulp van een [color=violet:bf5d25dd2a][b:bf5d25dd2a]Mac[/color:bf5d25dd2a][/b:bf5d25dd2a] de comp. van de aliens te hacken waardoor het forceshield werd uitgeschakeld.

Lost in Space, maar die komt eerder in aanmerking voor meest waardeloze baggerfilm allertijden. :evil:

[url=http://imdb.com/title/tt0332452/?fr=c2l0ZT1kZnxteD0yMHxsbT01MDB8dHQ9b258ZmI9dXxwbj0wfHE9dHJveXxodG1sPTF8bm09b24_;fc=1;ft=5;fm=1]Troy[/url]. Ik las in een recensie dat hij beter was dan[url=http://imdb.com/title/tt0172495/?fr=c2l0ZT1kZnxteD0yMHxsbT01MDB8dHQ9b258ZmI9dXxwbj0wfHE9Z2xhZGlhdG9yfGh0bWw9MXxubT1vbg__;fc=1;ft=32;fm=1] Gladiator[/url]. Niet dus!

Laat Pulp Fiction nu toch de meest overschatte film zijn.

Star Wars....alle delen. Maarja, dat kan ook liggen aan het feit dat ik er gewoon een hekel aan heb :evil:

De Matrix 2 en daarna, als klap op de vuurpijl..... :x .. de Matrix 3

The Deer Hunter... vond het een supersaaie en langdradige film, maar die is dan ook alweer 40 jaar oud... Ik denk dat in die tijd die film nogal shokkend geweest moet zijn, vooral voor de american people dan...

[quote:6ca197b02f="Zweefvliegerke"]The Deer Hunter... vond het een supersaaie en langdradige film, maar die is dan ook alweer 40 jaar oud... Ik denk dat in die tijd die film nogal shokkend geweest moet zijn, vooral voor de american people dan...[/quote:6ca197b02f] Generatiekloof? :?

Der Undergang, met 't school naar gaan zien, spijtig dat het geluid zo hard stond, ik werd iedere keer als er een bom viel wakker

troy idd.

van het verhaal klopt geen ene ****

Out of Afrika zzz

Mogen acteurs en actrices ook? Dan wil ik hierbij Hugh Grant en Meryl Streep nomineren.

[quote:74c8721b70="Van Cot"]Der Undergang, met 't school naar gaan zien, spijtig dat het geluid zo hard stond, ik werd iedere keer als er een bom viel wakker[/quote:74c8721b70]

Kun je nagaan hoe de mensen in Berlijn zich voelden in die dagen…

Meest overschatte film… ik denk dat het de bedoeling is dat je een film noemt die de hemel in is geprezen door recenties maar die je zelf vond tegevallen.
Ik heb dat met ‘The Shining’

American Beauty.

Mocht van mij maar met 1 Oscar naar huis…
Die voor meest slaapverwekkende zeikfilm, maar volgens mij is die categorie der nog niet.

Oja, The Village, zzz

The sixt sence. Gadverdamme wat een waste of time om daar naar te kijken. Hele clue van het verhaal is dat iemand dood is waarvan je dat niet meteen door had... boeien...

[quote:99a96156f6="MacBjorn"][quote:99a96156f6="Van Cot"]Der Undergang, met 't school naar gaan zien, spijtig dat het geluid zo hard stond, ik werd iedere keer als er een bom viel wakker[/quote:99a96156f6]

Kun je nagaan hoe de mensen in Berlijn zich voelden in die dagen…

Meest overschatte film… ik denk dat het de bedoeling is dat je een film noemt die de hemel in is geprezen door recenties maar die je zelf vond tegevallen.
Ik heb dat met ‘The Shining’[/quote:99a96156f6]

der undergang werd hier toch hoog aangeprezen, maar het was zo saai als hetmaar zijn kon en volgens mij veel te pro-hitler.