De Nieuwe iPod is uit! :D

Hoe ik het bericht op de frontpage krijg is mij een raadsel, dus daarom gooi ik het hier maar ff neer ;)

Apple heeft zojuist de nieuwe iPod gelanceert naast iTunes 4, een nieuwe iPod firmware update en de nieuwe muziekservice. De nieuwe iPod is in vergelijking met de oude een stuk dunner en lichter.

De Nieuwe features zijn o.a:

• een docking station
  • ondersteuning voor USB 2.0
  • nieuw type backlight
  • “On-the-Go” (mogelijkheid om onderweg je playlist samen te stellen)
  • ondersteuning voor AAC (variant op Mp3, maar dan kleiner)
  • 3 nieuwe spellen
  • standaard pod-notes
  • wekkerfunctie
  • songrating (beoordeling met aantal sterren)

[img:df0b7ee341]http://a1904.g.akamai.net/7/1904/51/a44d3ad45c50ae/www.apple.com/ipod/images/specs_top042803.jpg[/img:df0b7ee341]

[img:df0b7ee341]http://a772.g.akamai.net/7/772/51/1a19a8c94ea816/www.apple.com/ipod/images/index_top042803.jpg[/img:df0b7ee341]

www.apple.com/ipod

ai… het staat net op de frontpage zie ik, maar ik was eerder :stuck_out_tongue:

Wow, hij is nog mooier. Eigenlijk baal ik een beetje dat ik 'early-adopter' ben. Toen ik hem voor het eerst zag tijdens de Keynote waar hij werd geïntroduceerd, heb ik hem meteen besteld. Maar misschien gaat hij ooit nog eens stuk en 'moet' ik een nieuwe kopen... :P

Jemig wat een mooi ding ! :P

Het is weer een geniaal apparaat!!! Jammer dat er nog steeds geen radio in mee is genomen, maar ja er moet in de toekomst ook nog wat uit te brengen zijn.....

Troost je, de nieuwe software is ook op je “oude” iPod te installeren.

Gisternacht, na Massive Attack, was ik in een toegeefse bui en heb 'm maar meteen via de Apple Store besteld. Alleen die 2 wkn wachten...

Nou ... van harte... :P

word de oude nog gemaakt

Hier een mooie vergelijking tussen de oude en de nieuwe iPod. Ik vond nieuwe eerst niet zo mooi, maar zo naast de oude wordt ie toch wel aantrekkelijk.

[Edit]Laat maar, ik zie dat Spymac tegenwoordig alle plaatjes dichtgooit :(. Voor wie een account heeft bij Spymac: Kijk zelf even.[/edit]

Alleen jammer dat er geen FW poort meer opzit. Ik gebruik mijn iPod voornamelijk als harddisk en nu moet ik dus overal dat dockje mee naartoe slepen. :(