De nieuwe iPod Touch: Neem jij 'm (1G Gebruikers)

[quote:85af5c57dd="Igor44"]Ook de nieuwe slogan vind ik maar vreemd: De meest bekeken iPod ooit :? doe dan zoiets als de leukste iPod ooit.[/quote:85af5c57dd] Waar een mens zich al dan niet druk om kan maken. :wink:

nee ik denk het ook niet......te weinig "oomph" om werkelijk die stap te nemen. Voor de gein zet ik mn 32 Gb iPod touch, zonder enige krassen, met belkin leather folio, eens op marktplaats ofzo :) als ik er een lekker prijsje voor kan krijgen, wie weet......wie weet 8)

Zit er nu wel aan te denken om een iPod Touch aan te gaan schaffen... Begint onderhand wel interessant te worden om een joekel van een iPod op zak te hebben...

…maarja… er is ook een iPhone in aantocht…

Natuurlijk niet. Ik heb net mijn huidige touch. Enige verandering die mij aan denken zou zetten is GPS, maar da's niet het geval.

[quote:1f4af1a6d6="LEXY"][quote:1f4af1a6d6="Yannes"]Als mijn koptelefoon kapot gaat wel. Maar die gaat nog wel even mee.[/quote:1f4af1a6d6] Wat is er mis met een nieuwe koptelefoon kopen?[/quote:1f4af1a6d6]

Je kunt dan niet gebruiken maken van de afstandsbediening e.d.

Tja ik vind die 32 GB toch echt wel interessant, vooral als je bekijkt hoe dun dat dingetje is.

De iPod classic is onderhand geen optie meer aangezien Apple er totaal niet meer naar omkijkt. Beetje onzin om een iPod te kopen die geen echte updates meer ontvangt en niks nieuws te bieden heeft t.o.v. de voorganger. Zonde eigenlijk.

[quote:43d772ffdd="Yannes"][quote:43d772ffdd="LEXY"][quote:43d772ffdd="Yannes"]Als mijn koptelefoon kapot gaat wel. Maar die gaat nog wel even mee.[/quote:43d772ffdd] Wat is er mis met een nieuwe koptelefoon kopen?[/quote:43d772ffdd]

Je kunt dan niet gebruiken maken van de afstandsbediening e.d.[/quote:43d772ffdd]

Ik heb begrepen van wel hoor, dat zit geloof ik ook in 2.1.

te weinig veranderingen wat mij betreft, I'll stick to the first gen!

Ik heb hem vandaag gekregen, en het was het zeker waard.

Heb 'm ook net binnengekregen. Erg tof apparaatje! Hij ziet er qua design een stuk stylisher uit dan z'n voorganger.

Gisteren bij de Mediamarkt geweest en daar hadden ze alleen nog maar de oude Nano's en touch. Jullie hebben 'm al snel! ;)

Gewoon besteld via de online Apple Store, had 'm eigenlijk niet voor het weekend verwacht. Heb de nieuwe iPods hier in de stad ook nog nergens gezien.

Nu lekker me Library met USB 1.1 overzetten! Whooo :evil:

Net naar Arnhem geweest, maar de nieuwe iPod touch nergens te bekennen:( Mediamarkt lag alleen nog de oude versie en Apple Store zegt dat ze hem over 1 a 1.5 week pas krijgen. En nu maar wachten :(

Mediamarkt Eindhoven kreeg ze gisterenmiddag - 8gb Nano en 8gb Touch. Andere modellen zouden volgen.

heb een 32gb,... die rib uit m'n lijf is nog niet terug gegroeid, dus deze doet t nog prima.

Dan eind 2009 eens aan een iphone gaan denken (loopt m’n gsm-abo af)

Is de achterkant nou glimmend of niet??? Op de foto's bij Apple zie je ze als zijnde mat aluminium zoals de eerste iPhone maar ook met glimmend, beetje onduidelijk...

Ik moest nogal lachen gisteren om het Media Markt krantje dat ik in de bus kreeg. Daarin stonden de nieuwe iPods met zogenaamde speciale "Media Markt prijzen", welgeteld €1 goedkoper dan bij Apple. :lol:

[quote:158bb1d64f=“william89”]Is de achterkant nou glimmend of niet??? Op de foto’s bij Apple zie je ze als zijnde mat aluminium zoals de eerste iPhone maar ook met glimmend, beetje onduidelijk…[/quote:158bb1d64f]
De achterkant is van het standaard spiegelende chroom wat de meeste iPods tot nu toe hebben gehad. Enig verschil is dat het nu gebogen is i.p.v. vlak.

Ik zat er ook over te denken om de nieuwe Ipod Touch te gaan kopen. Nu alleen 1 vraagje, lees een hoop problemen met Ipod Touch in combinatie met WPA beveiligde wireless netwerken. Ik verwacht dat Apple dat wel snel fixed.

Een belangrijke functie van Ipod zal mijn agenda zijn. Ik gebruik MobileMe en dat is wel een mooie feature. Alleen vraag ik me af kan je je calender door de sync service van MobileMe laten syncen en syncen met itunes door elkaar? Of raakt MobileMe dan van slag?