De opvallende wijze waarop Steve Jobs een punt bewees tegen media

Steve Jobs had in 2007, net na de aankondiging van de eerste iPhone, een bijzondere manier om een punt te bewijzen tegenover de media.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Vreemd. Ik herinner me dat de eerste iPhones net ongelofelijk broos en kwetsbaar waren. Een keer vallen kon genoeg zijn om ze helemaal onbruikbaar te maken. Dat was toch zo bij mijn eerste, wat een 3GS was.

Tsss… die Jobs toch. Efficiencybeurs begin jaren ‘90. Ik was productmanager bij Toshiba. Het CBS was een grote afnemer maar wilde naar Compaq switchen want die waren steviger. Ik pakte het model dat CBS gebruikte van Toshiba en liet hem van borsthoogte vallen. Hij bleef gewoon werken. Ze kochten er ter plekke een paar honderd.

Maar ja, ik ben geen Jobs… geen journalist in geïnteresseerd. Lezer dezes ook niet, maar ach ik vond het leuk.

alles overhad om in druk te maken

in druk? Zoals in “in druk maken”?

Tja, wat een geweldige gast die Jobs. Hij zocht de media op, bespeelde ze en had altijd wat te vertellen, een enorme productiviteit…vergelijk dat eens met de huidige top.
Een paar creeps die nu het liefste snel wegduiken nadat ze wat prevelen over de “allerbeste batterij” - wat het enige is dat ze te melden hebben na 10 jaar stilgestaan te hebben met batterij-technologie in een redelijk suffe industrie die ze gecreëerd hebben