De perfecte luilak stunt!!

Binnen kort weer [url=http://www.vanharte.nl/kal_pinksteren.htm]luilak[/url] (10 juni)

We gaan dan de huizen langs en een beetje klootviolen,
nu is mijn vraag: wat gaan jullie doen (of wat hebben jullie ooit gedaan)

Blijf AUB on-topic, als je luilak triest oid vind post dan NIKS.

tnx

Dit is wel heel erg afgekeken van de Luie Lakei van het Land van Ooit zeg. Zelfs de kleurtjes op jouw site zijn hetzelfde! Ik zal Mark eens inlichten.

dit is de eerste hit als je goocheld met 'luilak'... niet mijn site

[quote:188190f542="pietsnot"]We gaan dan de huizen langs en een beetje klootviolen.[/quote:188190f542] Dat doen kinders van jouw leeftijd toch elk weekend ? :?

Ben ik de enige die nog nooit van luilak gehoord heeft? :?

mijn broer is ook een luilak.. waar kan ik hem opgeven ?

luilak is een norrd-hollandse traditie, lees de ling maar ff :P

[quote:76cade43d4="pietsnot"]luilak is een norrd-hollandse traditie, lees de ling maar ff :P[/quote:76cade43d4] En die moet je vooral daar laten.

[quote:dbfda6e17c="pietsnot"]luilak is een [color=red:dbfda6e17c]norrd[/color:dbfda6e17c]-hollandse traditie, lees de [color=darkred:dbfda6e17c]ling[/color:dbfda6e17c] maar ff :P[/quote:dbfda6e17c]

oh ja… ik zie het aan je typisch noord-hollandsche uitspraak

Tip: ga ballen in de achtertuinen van slapende bewoners schieten. Schijnt dat mensen daar slecht tegen kunnen :P

@Freek, wat heb jij de laatste tijd met ballen? Ze doemen werkelijk overal op.. :P

Whaha, okeejjj de ballen dan :wink: Ojaa, misschien het naderende WK met de SanMarco's 8)

Ik heb ook nog nooit van luilak gehoord ..

wel van de smurf ? :P

Luilak heerlijk!

Ik zie mezelf zo weer op m’n kleine fietsje zitten met oude pannen e.d. met een touwtje eraan vastgebonden. En maar fietsen om kabaal te maken.

Oh, jeugdsentiment :kleenex:

Een fietstas met een zware accu erin en aan de accu een vrachtwagentoeter verbinden. Moet jij eens kijken!

Als ik hier ook maar één geluidje hoor op woensdagochtend dat op gerinkel, geklapper of iets anders luilakkigs lijkt, gaat hier het raam open en klap ik een emmer ijskoud water naar beneden.

Ongeacht wie er beneden staat. Kijken of luilakken dan nog steeds zo leuk is.

Ow, wat hou ik van chagrijnig zijn :slight_smile:

Klassieke luilakgeintjes zijn eieren tegen de ramen, met zeep op de ramen van huizen en auto's schrijven (dat krijg je er niet meer vanaf, behalve als je van tevoren je ramen met vloeibare zeep hebt behandeld) Alles onder de boter smeren, belltje trekken, met een blikje achter je fiets of ingenieuzer, een touwtje om je achteras en dat strak vastmaken aan een blik op je bagagedrager...

Ook horen bushokjes slopen, banden leksteken en prullenbakken in de fik steken er tegenwoordig bij.

Ten slotte kun je voor één euro van 4 uur tot 8 uur naar de Linnaeushof. En reken maar dat je daar je energie wel kwijt kunt…

[quote:6ab71cc5d9="Deskman"]Ook horen bushokjes slopen, banden leksteken en prullenbakken in de fik steken er tegenwoordig bij.[/quote:6ab71cc5d9] Autoradio's jatten doen ze ook niet moeilijk over. Vorig jaar de hele straat hier vol auto's, zonder radio.

Wat ik zelf ga doen? Slapen! 8)

Dat is ook wel een goed idee van Deskman om daar eens een macos.nl-bijeenkomst te houden in dat Lineushof he....... :wink: :innocent: