De radio in iTunes

He beste mensen, bij iTunes zit zoon radio, maar kan je daar ook iets mee op je iPod zelf ? of moet je dan eerst een iTrip hebben ofzoiets ?

Nee met de radio in itunes kan je verder niks in combinatie met ipod. Een itrip kan daar ook niks mee, deze zend alleen een signaal uit (je muziek) zodat je radio die kan ontvangen.

Nope, maar misschien vind je dit nieuwsbericht interessant: http://www.nu.nl/news.jsp?n=456196&c=54

Voor iTunes Radio heb je een Internet-verbinding nodig, dus dat gaat niet lukken op je iPod.

[quote:59420cfd7c="GodzillaPresley"]Nope, maar misschien vind je dit nieuwsbericht interessant: http://www.nu.nl/news.jsp?n=456196&c=54[/quote:59420cfd7c] Ik wilde net zeggen podcasting maar wat je wilt is iPodderX met dat programma speel je vanalles voor op je iPod en kun je het luisteren wanneer je maar wilt .. eigenlijk dus NOG beter dan radio

oke, maar met ipodder kan je.. ? daar heb je verder geen itrip bij nodig toch ? o en nog een vraag, ik heb audiobooks gedownload maar nu kan ik ze op mijn ipod alleen maar in een gewone afspeel lijst zetten, als ik ze bij "gesproken boeken" wi lzetten, wat moet ik dan doen ? Dankjewel

voor zover ik weet komen alleen audible en boeken uit itunes daar in. de rest gewooon in je afspeellijst. (heb bijv. de da vinci code ook als normaal album in mijn ipod staan omdat ik er op minder legale wijze ben aangekomen)

oke, ja ik heb ze eerlijk gezegd ook gedownload maar alleen in het engels, weet iemand misschien waar je nederlanse gesproken boeken kan downloaden ?

heb ik nog niet gezien op de bekende plekken. weet wel dat je in de bibliotheek gesproken boeken kan lenen. klasgenoot op het vwo was dyslectisch en heeft zo zijn nederlandse lijst gelezen

o handig! maar weet je misschien ook iets over de agenda van de ipod?? of moet ik daarover in een nadere topic vragen? (als dit zo is mijn exuces) maar ik heb een windows pc en ik wil graag mijn agenda op mijn iPod bijhouden, hoe kan i kdit het beste doen??

weet ik niets van maar kijk eens op ipodlounge adres moet je even zoeken in google. geloof dat daar wel wat te vinden is en anders heus wel op google zelf