de verf van mijn ipod remote bladdert af

Iets meer dan een maand geleden heb ik mijn iPod gekregen. De verf van de knopjes op de remote control beginnen nu al af te bladderen, natuurlijk niet al te erg maar wel iets wat ik volgens mij niet hoor te verwachten van een Apple produkt.

Heeft iemand hetzelfde probleem met zijn remote control en misschien ervaring met hierover klagen bij Apple?

Ik heb mijn remote control ingescand (helaas geen digitale camera :(, maar wel een erg bekraste en stoffige scanner). Vooral de bovenkant van de bovenste knopjes gaan langzaam stuk.

FF off topic, maar wanneer je deze laat afdrukken en inlijsten heb je wel een stukje industriële kunst aan de muur! :P

Maar ik ben het je eens dat dit eigenlijk niet mag kunnen.

Dezelfde problemen komen al langer voor bij de PowerBooks ("Titanium"), waar vaak de lak al afspringt als je er hard naar kijkt. Apple wil de vormgeving blijkbaar vooral spectaculair maken om te zien - dat het allemaal iets minder praktisch is, speelt minder een rol. Jammer!

Aan de onderkant van de kabel beginnen de ingewanden er nu ook al uit te komen, echt tijd om Apple te bellen dus.

Ik heb ooit op internet foto’s van ditzelfde probleem gezien. Weet iemand misschien hier de URL van?, mijn Google capaciteit wil niet echt vandaag.

www.ipodloumge.com? Anders hier wel een link.