delete widget

Ik heb een site via knippen als widget in het dashboard onder gebracht. Nu wil ik deze widget wissen. Ook aan de achterkant van de widget zie ik geen delete mogelijkheid. Wie kan me vertellen hoe dit moet.

Je gaat naar dashboard, klikt op de '+' en dan verschijnt er een kruisje om te verwijderen ;)

Als je over de widget gaat met de ALT toets ingedrukt kun je ook direct op het kruisje drukken

[quote:bc8b1d0973="unSOUND"]Als je over de widget gaat met de ALT toets ingedrukt kun je ook direct op het kruisje drukken[/quote:bc8b1d0973] Ha, die kende ik nog niet :)

Kende je Appelte-R op een widget wel ?

[quote:fb2efdbcba="unSOUND"]Kende je Appelte-R op een widget wel ?[/quote:fb2efdbcba]

Die is ook heel mooi wanneer je de toetsen ingedrukt houdt.

Kende ze allebei wel...

Maar wat voor nut heeft [command] + R?

Refresht? hmm oke? en dan…?

[img:30e7758231]http://img294.imageshack.us/img294/7508/afbeelding1ya2.png[/img:30e7758231]

[quote:428739433f="iDarwin"]Refresht? hmm oke? en dan...?[/quote:428739433f] Kan handig zijn bij Widgets die informatie van het internet gebruiken... Die zijn dan gelijk weer up-to-date.

Een programma als widget manager lijkt me nogal overbodig omdat die functie is ingebouwd in Dashboard.

Bedankt voor de tips

[quote:06f05c336a="viero"]Je gaat naar dashboard, klikt op de '+' en dan verschijnt er een kruisje om te verwijderen ;)[/quote:06f05c336a] Daarmee haal je hem alleen van je beeld weg, net als wanneer je een gewoon programma stopt door [command]Q in te drukken. De widget staat nog wel op je harde schijf (in elk geval een normale — ik heb nog nooit de widget-optie in Safari gebruikt, maar ik vermoed dat die de geknipte site gewoon in ~/Bibliotheek/Widgets/ zet).

Een webknipsel word volgens mij gewoon verwijderd als je het venstertje sluit. Opsporen is dus niet nodig.

[quote:c7fcf335a7="Jakko Westerbeke"]Daarmee haal je hem alleen van je beeld weg, net als wanneer je een gewoon programma stopt door [command]Q in te drukken. De widget staat nog wel op je harde schijf (in elk geval een normale — ik heb nog nooit de widget-optie in Safari gebruikt, maar ik vermoed dat die de geknipte site gewoon in ~/Bibliotheek/Widgets/ zet).[/quote:c7fcf335a7] Als je een Web Clip sluit in Dashboard is ie gewoon definitief weg.

OK, mooi, dan weet ik dat ook weer :)