Deleten van nummers/cd's

Hoi! Ik heb mijn iPod Mini 4GB nu een paar dagen en ben er erg blij mee. Voor het grootste gedeelte heb ik nu ook door hoe hij werkt, het enige waar ik nog niet achter ben is hoe ik nummers/cd's van de iPod afgooi. Ik hoop dus dat iemand me daarbij kan helpen, ik gebruik (op het moment) alleen het programma iTunes. Alvast bedankt! Groetjes, Meg

Wanneer je je iPod aangesloten hebt op je computer selecteer je je iPod in je playlist lijst in iTunes. Alle playlists van de iPod staan als het goed is onder de iPod, zo niet dan kun je geloof ik op een driehoekje klikken. In de bibliotheek van je iPod kun je vervolgens de nummers selecteren die je wilt verwijderen. Door appeltje - backspace te gebruiken wordt het nummer verwijderd, nadat je enkele waarschuwingen hebt doorgeklikt.

[edit]
Om meerdere nummers tegelijk te selecteren kun je werken met shift klik of appeltje klik
[/edit]

Als je een nummer wel in je iTunes wilt houden, maar niet op je iPod wilt hebben is er nog een optie...

In iTunes staan er voor alle nummers blauwe vinkjes. Haal je in iTunes dat vinkje weg, kun je in de voorkeuren aangeven dat nummers zonder vinkje niet naar de iPod gaan. Op deze manier kun je ze toch bewaren, maar komen ze niet op je iPod terecht, en kun je dus ook automatisch blijven syncen.

Succes !

Bedankt allebei! Ik ga er zometeen weer mee aan de slag! :)