Dell 2405FPW als t.v.?

Het ziet er naar uit dat ik een Dell 24" monitor over heb. Omdat er straks al ééntje aan mijn PowerMac G5 hangt is het overbodig om er een 2e aan te hangen. Is het mogelijk om deze als stand-alone t.v. te gebruiken? Zoja ... wat heb ik hiervoor dan nodig en wat gaat het me kosten?

Diotav

Niemand? ... ook niemand die dit doet maar dan i.c.m. een Cinema Display?

[quote:73d50978a8="diotav"]Het ziet er naar uit dat ik een Dell 24" monitor [b:73d50978a8]over[/b:73d50978a8] heb.[/quote:73d50978a8] Ik neem em wel van je over ;).

Nee maar effe serieus . Je hebt om TV te kijken een Tuner nodig die het signaal omzet in een DVI (VGA ? ) en dat zal niet makkelijk worden , een computer kan dat heel goed . misschien wel de mooiste en ook meteen een dure oplossing is een Macmini er aan met een eyeTV systeem . Heb me meteen een digitale videorecorder.

Er zijn redelijk goedkope TV-tuners met een VGA-uitgang te koop. IS dan een mooie oplossing lijkt me.

volgens mij heeft de dell een svideo en componetnt ingang. dus als je een digitnne kastje koopt of een kastje van digitale tv kan je inderdaad tv kijken op je dell.