DeLocalizer onder 10.3

Weet iemand of dit programma nog onder 10.3 werkt zonder problemen.

Op de site wordt aangegeven dat het niet met 10.3 is getest en dat er ook geen plannen zijn hiervoor.
Onder 10.2 werkte het prima

anders laat ik zo’n 500 mb aan taalbestanden maar staan

Ronald,

Al op diverse mac’s installs gedaan en delocalizer de ‘troep’ laten opruimen. Werkt zonder problemen!

ok bedankt.

ga het dus draaienj avascript:emoticon(’:mrgreen:’)

[quote:8c01146d6b="Joost"]Al op diverse mac's installs gedaan en delocalizer de 'troep' laten opruimen. Werkt zonder problemen![/quote:8c01146d6b] Maar dan kan je toch beter een custom install doen en al die talen bij de installatie van Panther al weg laten? :D Lijk me veel handiger.....

Je kent het ongetwijfeld, ze bellen pas als het 'niet helemaal' goed gaat ;-) en dan mag ik puin ruimen.

Het kan zonder Delocalizer, MOX, System Optimizer, Youpi Optimizer of welke ook. Open een Findervenster. In het Zoekveld typ je [b:d55e174d4a]lproj[/b:d55e174d4a]. (lproj van Language Project) Je krijgt de volledige lijst van alle geïnstalleerde taalbestanden.

Laat de Engelse staan anders krijg je hommeles met het systeem.
English.lproj
en.lproj

Nederlandse zijn:
Dutch.lproj
ne.lproj
nl.lproj

Wis deze die je niet nodig hebt.

Op deze manier ben je zeker geen systemfonts weg te gooien.
Je gooit slechts taalbestanden weg uit de map “Programma-Zus-of-Zo”/Contents/Resources.

Blijkbaar is installatie niet zo slim dat als je kiest voor bijwerken ze alleen kijkt naar de talen die je hebt. Maar zet er gewoon alles weer op. Je kan dan de install niet zonder meer stoppen.

Vandaar dat achteraf - delocalizer werkte prima ook onder 10.3 - ruim 700 mb extra ruimte gekregen - alsnog die talen weer verwijderen.

De optie lproj is aardige tip en zal ik bij mijn volgende installatie uitproberen.
eerst echter even draaien met Panther om te zien of er geen bugs inzitten.