Demo Ceasar 3 Mac

Hi,

Ik zoek bovenstaande Demo.

Volgen deze site moet er een Mac demo zijn die op een bepaald moment beschikbaar moet zijn geweest (3e nieuwsfeit) http://caesar3.heavengames.com/newsfiles/may3.shtml

Ik kan hem nu nergens meer vinden. Weet iemand waar deze te krijgen is, of heeft iemand hem en wil je hem misschien naar mij mailen/torrent van maken?

Bedank alvast!

ik heb wel het echte spel voor mac. ik wil daar wel een torrent voor make.

edit door MacBjorn:
[b:24373d4bb2]Jij weet heel goed dat dit niet is toegestaan… Hou je aan de regels of post niet.[/b:24373d4bb2]

Graag !!! (mogen we dit wel bespreken van de Mod?) :innocent:

Ben een beetje nieuw in de Torent wereld. Heb ik dan geen CD-key oid nodig?

Mail me anders even op rens@tiscali.nl

nope je heb geen cd-key nodig

edit door MacBjorn:
[b:9526a84819]Jij weet heel goed dat dit niet is toegestaan… Hou je aan de regels of post niet.[/b:9526a84819]

Cool. Als je een torrent wil maken en mij het "dubbelklik om Azarues te starten en de download te starten-ikoontje" zou willen sturen, helemaal top!! Dan ga ik vanavond meteen downloaden. Dank alvast.

[quote:240786482d="LorenzoGT"]dubbelklik om Azarues te starten en de download te starten-ikoontje" [/quote:240786482d]

ehm je bedoelt ckr de .torrent file?

Inderdaad!

Ha ha, de mods zijn zeker ff koffie drinken!

kan ik me ook inschrijven :D

ik ook? :lol:

Me too? :D

Eindeloos plezier beleefd aan dat spel

Heerlijk spel, je mag me de torrent ook sure. :D

Wel even zoeken waar ik OS9 heb gezet o me schijf :stuck_out_tongue:

Hallo kids ;) alhoewel er over torrent programma's gesproken mag worden in het forum mag er (bij mijn weten) hier niet aktief over het kopieren en versturen van software gesproken worden .... jullie riskeren je lidmaatschap hier.... we weten allemaal wel dat we via torrents vanalles kunnen vinden, maar ga hier niet op het forum software uitwisselen .....

[b:e5b47443af]Er mag zeker niet gesproken worden over het verhandelen van Illegale software en/of tips uitgewisseld worden om software op illegale wijze te verkrijgen.[/b:e5b47443af] Ganondorg, jij moet dit weten!

Naar mijn weten is het toegestaan om een demo via een torrent uit te wisselen. Een full version uitwisselen dat kan natuurlijk niet.
De topicstarter vraagt om een demo van een spel. Weet je dit te vinden help 'm dan.

Is bij nader inzien ook het maken van een torrent voor een demo niet toegestaan dan gaat hier alsnog een slot op.

volgens mij is het maken van een torrent voor de demo gewoon toegstaan. maar dat stukje over het originele spel zal ik wel over ophoude.

Prima en begrijpelijk, we houden erover op. Ik hou me wel nog aanbevolen voor de Demo.

Thanks,

Ik heb ondertussen de demo gevonden: [url=http://www.tucows.com/get/205991_114773]Caesar III demo[/url]

Werkt perfect onder emulatie