Demon echt duivels?!

Sinds de laatste week heb ik last van een onstabiele verbinding via demon BabyXL. Ik heb nog zo'n telefoon lijn die ze toender tijd als extra kwamen leggen. Niets mis mee. Nu kan je bij demon niet meer dsl nemen zonder een KPN budget af te sluiten. Maar omdat ik dus die vrije lijn had liggen kon dit wel, geen KPN meer bij mij in huis.

Nu begint deze jongen toch te twijfelen aan zijn account bij Demon.
Ben 1 van de eerste demon gebruikers en heb altijd vol lof over hun gesproken.

OK! Mijn modem geeft dus een knipperlicht op ADSL verbinding. Dan wel contact dan weer niet. Ik bel naar de support afdeling. Krijg een aardige dame aan de lijn neemt alles van me op Ja Mac bla bla bla… Ze gaan het checken. Toch blijkt er af en toe een connectie te zijn met de pop3.demon.nl af en toe wel dan weer niet. mailen is fokking langzaam en dowloaden is 33 bit uploaden daarin tegen is weer 55 bit.

Goed ze gaan kijken . Ik wordt twee dagen later opgebeld. Meneer U.D. P wij hebben het na gekeken. De ADSL verbinding is niets mis mee. Het zal uw modem zijn!

Ow ok vervelend het is de tweede in drie jaar. Ja Meneer die dingen gaan maar een jaar mee.

??? Ow kut fijne modems.
Nu blijkt mijn modem zichzelf te repareren?
KAN NIET! een modem is stuk of goed en niet af en toe wel of niet.

Nu is mijn vraag na dit onzinnige verhaal, zijn er nog meer mensen met een copperjet 810 die dit soort fratsen meegemaakt hebben in de omgeving rotterdam ( vlaardingen)

Heb ondertussen een nieuw modem besteld, maar als de 810 het op deze manier blijft doen kan ik die linea direct weer terug sturen.

Of zou dit stiekum toch aan de verbinding (KPN, BabyXL, of demon liggen) !!!

Damn those day’s zonder WWW,

Hoi,

Ik had ook een copperjet 810 welke naar een paar maanden de geest gaf. Ik heb nu een zyxel en dat werkt goed tot dusver geen problemen weer gehad.
Misschien eens vragen of je geen ander merk modem kunt krijgen.

Ik heb ook Demon maar dan via BBNed, werkt altijd prima. Telefoon abbo opgezegd dus weg met de KPN!

Ik heb een vriend die ook de eerste Demon BabyXL versie had waarbij ze speciaal langskwamen om een extra lijntje te leggen. Hij had ook een Copperjet 810 maar die deed het altijd prima.

Het kan natuurlijk altijd aan je eigen computer, modem, kabel in de straat, provider en het weer liggen. Da’s altijd moeilijk. In een geval als dit zou ik inderdaad eerst eens het modem vervangen maar niet door een andere Copperjet 810 maar een Alcatel of zoiets of welk ander modem dan ook zolang het maar geen USB modem is.

Succes!

Nieuw modem is onderweg. Vraag het me af of het echt wel aan het modem ligt ? Het werkt nu weer als een trein..... Heel raar.

Wat ik wel heb met mijn huidige Demon account, is het volgende:

's ochtends zet ik al mijn apparatuur aan. De modem gaat dan ook opstarten etc. Soms duurt dit 20 seconden en dan heb ik groene lampjes en verbinding. Soms zijn er periodes van een week of twee dat dit minstens 3 minuten duurt. Net als ik het niet meer trek en de helpdesk wil bellen, dan is het weer goed voor een paar weken…

(Alcatel Speedtouch modem)

Ik heb een copperjet met BBNed bij Demon en ik moet zeggen dat ik de laatste maanden wel vind dat mijn mail tergend traag verstuurd en bij het surfen kan ie zeer vaak de url (zogenaamd) niet vinden. Na een extra return laadt de webpagina dan echter toch. Houd ons op de hoogte van de ontwikkelingen met je nieuwe modem. Dan kan ik ook eens gaan speuren naar de oorzaken van het gebrekkige netcontact.

[quote:ac6ba03b2c="VOID"]Ik heb een copperjet met BBNed bij Demon en ik moet zeggen dat ik de laatste maanden wel vind dat mijn mail tergend traag verstuurd en bij het surfen kan ie zeer vaak de url (zogenaamd) niet vinden. Na een extra return laadt de webpagina dan echter toch.[/quote:ac6ba03b2c]

Heb ik ook! precies dezelfde klachten. (met Demon / Baby XL) Gebruik je trouwens Safari? Want die heeft een bug die dit verschijnsel ook kan veroozaken. Stond vorige week nog een special report over op Macfixit.
(prefs deleten, cache legen, comboupdater opnieuw toepassen, dat soort oplossingen)

Mail is traag, veel errors bij mailchecken, modem regelmatig resetten… Ik begin bijna weer naar Chello te verlangen… :?

Inderdaag met Safari. Moet ik dan toch maar naar 10.3.4? :? Wie niet waagt...

Ik heb het "router" probleem met Safari ook nog steeds op 10.3.4 en Safari 1.2.2 (125.8 ) en een Alcatel Speedtouch router.

Soms laden de plaatjes niet meer en moet ik de router resetten voor het weer werkt. Dit gebeurt nu 1 keer per 6 weken of zo, hoewel het vroeger echt heel vaak was. Het gebeurt alleen op MacOSX.nl trouwens en 2 of 3 andere sites waar ik regelmatig kom. Andere sites blijven het prima doen.

ik kan een copperjet 810 modem kopen voor 15 euro, wil mijn BBned aansluiting aansluiten op een Airport via de ethernet, dus niet usb, zodat iedereen bij mij thuis mee kan genieten van de verbinding. is dit modem een risico in combinatie met airport? ik heb de nieuwste versie van het airport basisstation (versie voor extreme)

mvg,

Christian Zielinski.

heb hetzelfde probleem hier op m'n werk gezien bij mensen die via demon hun mail proberen binnen te halen....ligt niet aan het modem..hun pop server knalt er de laatste tijd een paar keer per dag uit. Én heb dit gezien bij zowel mac als windows machines..

De oude Copperjet is ondertussen vervangen door een Zyxel Prestige 600. Vanaf dat ik deze voor het eerst aan Ethernet hing was ik verlost van alle narigheid. Die Copperjet idd met klachten zoals hierboven beschreven een extra Jenk op de Returnknop zijn nu weer verleden tijd. Klote van die Copperjet want ik kreeg het idee dat deze het steeds beter ging doen. Raar hoor stuk maar dan bijna. Versleten dan misschien?!

Ben toch wel blij met Demon. Heb nog even overwogen om over te stappen i.v.m. prijs en snelheid.
Demon laat mij toch niet meer los…

Ja hi! Weer troubles met demon.

Iemand anders in vlaardingen problemen?
Ik moet de modem nog resetten, maar dit hoefde normaal nooit.
Ik lees graag of iemand dezelfde problemen heeft als ik.