Deskjet 940c print geen geel + hulpprogramma werkt niet meer

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Ik heb tot voor kort nooit problemen gehad met mijn printer. Tot opeens mijn prints in een vage andere kleur uit de printer begonnen te komen, dus ik dacht, ik moet de cartridges vervangen. Dit heb ik toen ook gedaan. Heel even ging dit goed maar vrij kort daarna is hij weer raar gaan doen. Aangezien ik een aantal maanden geleden ben overgegaan van een iMac G3 naar een Powermac G5, dacht ik dat ik de printerdrivers of software moest updaten, dus zo gezegd zo gedaan. Maar nu is het zo dat hij geen geel meer print en ik kan ook de printer niet schoonmaken etc. omdat het hulpprogramma het niet meer doet. Wie weet een oplossing hiervoor?
Groetjes!

Heb je de driver nog eens opnieuw geïnstalleerd?

Ja, al twee keer. Hulpprogramma blijft weigeren...

Heb je hem rechtstreeks aan je Mac hangen? Ik bedoel, bij mij doet het hulpprog het ook niet als de printer is aangesloten op mijn AirPortstation, maar wel als hij gewoon aan de iMac hangt.

[quote:6b20aeb339="Geedee"]Heb je hem rechtstreeks aan je Mac hangen? Ik bedoel, bij mij doet het hulpprog het ook niet als de printer is aangesloten op mijn AirPortstation, maar wel als hij gewoon aan de iMac hangt.[/quote:6b20aeb339]

Ja, maar het rare is dat hij het dus eerst wel deed (voordat ik de software heb geupdate) en nu niet meer. Heb dus de indruk dat er iets niet goed zit in de manier waarop hij nu geinstalleerd is…

Als hij het eerst wel deed is het mss een oplossing als je terugkeert naar de oude driver.

Die heb ik niet meer, kreeg een mailtje van HP dat ik allemaal mapjes moest deleten en heb toen alles weggegooid. CD opnieuw installeren is geen optie want heb ik ook al geprobeerd en dat doet hij onder OS9 (ben laatst overgegaan van iMac naar Powermac) en hierop deed hij het goed toen ik nog op mijn iMac zat maar nu dus niet meer. :(