Desktop Grid aanpassen

Is er iemand die weet hoe je het (onzichtbare) grid, waar het OS alle iconen op je desktop neerzet, kunt aanpassen? Ik vind dat de iconen op het huidige grid veel te ver uit elkaar staan en het zou me niet verbazen als er meer mensen zo over denken (en dat er iemand is die daar wat op gevonden heeft :) )

Ik weet niet of het het (onzichtbare)grid aan kan passen. Maar als je op het bureaublad op appeltje+j drukt kan je 'op raster' uitzetten zodat je de icoontjes vrij ergens neer kan zetten.

[quote:1106ca4785="PaddoPad"]Ik weet niet of het het (onzichtbare)grid aan kan passen. Maar als je op het bureaublad op appeltje+j drukt kan je 'op raster' uitzetten zodat je de icoontjes vrij ergens neer kan zetten.[/quote:1106ca4785]

Maar dan staan je icoontjes niet in een mooi recht lijntje en daar gaat het net om :wink:

nou dat heb ik er wel voor over hoor! Ze staan anders net zoals wat MacRooyen zegt erg ver uit elkaar

zoekfunctie op dit forum gebruiken bijvoorbeeld? ... dit onderwerp is al eens behandeld