Desktop recorder

Hoi allemaal,

is er software beschikbaar waarmee je je desktop, of delen ervan kan openemen?
Liefst in video (.mov ofzo) natuurlijk…

Ja hoor; toevallig net zelf vorige week gevonden.

http://www.ambrosiasw.com/utilities/

Snapshotz pro X

Is wel shareware, maar is volledig te gebruiken voor een bepaalde periode.
Werkt bij mij prima

succes

[url=http://www.apple.com/downloads/macosx/video/screenmovierecorder.html]Screen Movie Recorder[/url] is wel handig :) (en gebruik ik ook)

Enige nadeel is dat je steeds op ‘try’ moet drukken als je het prog opstart (dacht ik) Behalve natuurlijk als je 'm koopt.

Ik owu dat ik voor Snapz een serial had :( het is een leuk progje maar niet m'n geld waard...

Bedankt voor de reacties! Maar screen movie recorder krijg ik niet aan de praat, en snapz werkt helemaal niet gemakkelijk.... So the search goes on!

Ik heb Screenrecord 1.6.2 hiervoor. Het doet wel ongeveer wat ik wil, maar het voelt niet echt stabiel aan, en de instellingen zijn ook niet helemaal duidelijk.

Ik zoek eigenlijk ook zoiets. Het moet het beeld maar ook het geluid wat via de mac loopt opnemen. Is er zoiet?

Ik gebruik iShowU. Het is gratis en het werkt.

[quote:b31b85ab98="kwispel"]Ik gebruik iShowU. Het is gratis en het werkt.[/quote:b31b85ab98]

Bedankt, dit is dus wat ik zoek. Alleen gratis is het niet. In demo-mode staat er een mooi logo in je movie. Oplossing?

Hm. Ik heb blijkbaar de vorige versie - die is gratis geweest.

De beta was inderdaad gratis, maar nogal buggy.

Bij welk van deze programma's kun je zelf het frame instellen? Bij SMR werkt het niet... die neemt een willekeurig stuk van mijn scherm op...

[quote:12c9762ca5="timmyboy"]Bij welk van deze programma's kun je zelf het frame instellen? Bij SMR werkt het niet... die neemt een willekeurig stuk van mijn scherm op...[/quote:12c9762ca5]

Misschien had je 't al ontdekt, maar dit kan iig met SnapzPro.

Is het iemand al eens gelukt om een video te maken van Google Earth. Ik heb het geprobeerd met Screen Movie Recorder maar dat krijg ik niet werkend. Ik wil een video maken van een soort helicoptervlucht in een behoorlijke kwaliteit.