Deze site als HTML mail bestand, maar hoe

Hallo allemaal,

Ik heb op deze site een opzetje gemaakt van een mailtje zoals ik hem zou willen versturen. Nu ben ik alleen op niet echt een held op het gebied van web ontwikkeling. In andere woorden. Dit online zetten lukt me net, maar meer moet ik toch echt nog leren. (wat ik natuurlijk ook graag doe)

Wie kan mij verder helpen?

Alvast hartelijk dank voor jullie antwoorden.

Kan ik ze ook huren voor de vakantie? :P

Ik gebruik voor mailingen MaxBulkmailer. Daarin kun je de HTML van je bericht in zetten en een adressenlijst aan koppelen. Er is én ding waar je aan moet denken en dat is de link naar plaatjes. Die moeten op een website staan (zoals nu) en de link moet een volledige URL zijn omdat de pagina natuurlijk lokaal bekeken wordt. Handig is het om daarbij de 'base' tag te gebruiken waarme je alle ralatieve links naar plaatjes vanzelf completeert.

www.maxprog.com

Enneh… mag ik ook mee?

waar kan ik bij maxbulk mailer-x mijn link in vullen?

??

Je moet je HTML er in plakken. < kies HTML-only>
Er zijn 4 tabjes die je moet gebruiken om je informatie in te voeren.
<message>
<reciepients>
<Settings>
<Preview> (voor HTML een browser kiezen)

Ik zou overigens de mailopmaak gewoon in HTML maken. Je hebt nu eigenlijk de hele site in Flash gemaakt. Ik weet niet of Mailprogramma's Flash zo snel zullen accepteren.

Zo gauw niet naar de code gekeken.. Is inderdaad een flash. Lijkt me gezien de inhoud en de opmaak niet nodig dit in flash te doen.

Is een handicap van me. Heb nog geen moeite genoemen om andere programma's te gebruiken. Maar ik denk dat het geen overbodige luxe zal zijn. Nog iemand een tip in welk programma ik me kan gaan verdiepen?

1] Nee 2] BBEdit als je van code houdt en als je de CSS glijbaan wilt nemen 3] Dreamweaver, GoLive of Freeway voor een min of meer wysiwyg webediting

Van allemaal zijn er demo’s te vinden
Als je Flash fijn vindt zul je wellicht met Dreamweaver het snelst aansluiting vinden

[quote:0732ae6223="Deskman"]1] Nee 2] BBEdit als je van code houdt en als je de CSS glijbaan wilt nemen 3] Dreamweaver, GoLive of Freeway voor een min of meer wysiwyg webediting

Van allemaal zijn er demo’s te vinden
Als je Flash fijn vindt zul je wellicht met Dreamweaver het snelst aansluiting vinden[/quote:0732ae6223]

Dank je voor je goede reacties.
Alleen heb ik het idee dat het met een flash bestand niet gaat lukken.
Ik krijg namelijk als ik een mailtje verstuur een grijs vlak te zien.
Waarschijnlijk kan hij niet het swf of html bestand online vinden.

waarschijnlijk is de link naar je flash-bestand niet in orde. Maar let er wel op dat je linkt naar http://www. ....... en niet naar een lokatie op je harde schijf. Voor dit werk moet je verwijzen naar een plaats op het internet, en niet naar een bestand op je harde schijf.