Deze zomer maak ik normaal de overgang...

Howdie,

ik ben een windows / linux gebruiker, windows om te gamen, Gentoo om onder te werken, en ben van plan me deze zomer een ibookje te kopen. De reden dat ik tot deze zomer ga wachten is vrij eenvoudig, ik studeer informatica aan den unief in gent, en binnen 3 weken heb ik reeds m’n eerste examen, en als ik nu een ibookje in m’n handen zou hebben, zouden m’n cursussen heel wat minder aandacht krijgen.

Nu heb ik al vrijveel rondgelezen, en een van m’n mede cafegangers heeft een 12" ibookje, een G4’ke, en ik vind het prachtig. M’n drang om er eentje te kopen is met de maanden enorm gegroeid, tot ik in de mac buyers guide, bij de rumors keek , zag ik dat de ibook nu al 201 dagen niet meer geupdate was (en het gemiddelde blijkt 158 te zijn). Dus was ik vrijwel overtuigd nog even te wachten.

Ik verwacht niet direct dat de voor juli met een g5 wordt uitgerust, waarschijnlijk komt toch de powerbook eerst aan de beurt, maar ik verwacht wel een kleine hardwarematige boost, zoals Ram naar 256 , en van een radeon 9200 naar een 9600 had ik ook ergens gelezen.

Nu logischerwijze zijn er hier veel gebruikers die dit veel beter hebben gevolgd dan ik, dus hierbij m’n vraag aan deze personen… Wat raden jullie me aan, wat zouden de meest ‘officiele’ rumors zo zijn , en wat zou ik doen indien de update pas veel later komt, want zou hem eigenlijk deze zomer willen…

(ik realiseer me dat deze topic mss wel even goed / beter thuis hoort bij hardware, rumors, maar ik ben tenslotte een switcher eigenlijk he :wink: )

Een nieuwsgierige :apple: -gebruiker in spe…

ik zou wachten als ik jou was

als er dna tegen de zomervakantie geen nieuwe uit is gekomen spring je gewoon de dichtsbijzijnde mac-store binnen (gent = ItPro niet?) en je haalt je ibook op

Hey Chasnam,