Ik heb al wat gezocht op het forum maar vond niet echt wat ik zocht,
Het zit zo, ik moet heel veel foto's laten afdrukken, voor familie en vrienden en hier moeten collages van gemaakt worden, Omdat we meer keuze hebben van papier, groottes,... willen we de foto's laten afmaken bij foto.com ipv normaal bij Apple.
Nu zijn we beste foto's aan het selecteren (het zijn er een paar 100) maar sommige moeten zowel in zwart-wit als in kleur afgedrukt worden.
Nu dacht ik om een nieuw album aan te maken daar die foto's in te slepen die goed zijn, de foto's die we 2 maal nodig hebben, 2 maar in het album slepen en de foto's die we nodig hebben in zwart-wit veranderen in zwart-wit.
Maar
ten eerste kan je foto's maar 1 maal in een map slepen (ergens nog logisch) en ten tweede als je de foto in de map, in zwart-wit zet, wordt de foto in je gebeurtenis ook zwart-wit.
omdat het om zoveel foto's gaat wordt het wel een knap lastig werkje, om alles constant te veranderen. hopelijk weet er iemand een handige oplossing
Als laatste vroeg ik mij af hoe je je verbeterde foto's kan selecteren om af te drukken via derden ipv de orignals
alvast bedankt